نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم

فطرت انسان مومن ایجاب می‌کند که وارد صحنه شود

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب علیه السلام قم، ایثارگری مردم مومن و فداکار را تبعیت از سیره و روش پیامبر دانست و به ایثارگری انصار برای مهاجرین در تاریخ صدر اسلام اشاره نمود.
کد خبر: ۹۲۶۸۵۴۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب علیه السلام قم در جمع طلاب غیر ایرانی ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله) بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم، خدمت به مردم را از دستورات مورد تاکید دین اسلام برشمرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم ایثارگری مردم مومن و فداکار را در تاریخ انقلاب، به تبعیت از سیره و روش پیامبر دانست و به ایثارگری انصار برای مهاجرین در تاریخ صدر اسلام اشاره نمود.

وی اظهار داشت: هنگام قرار دادن بدن مبارک سالار شهیدان در بوریا، شاهدین، آثار زخمی متفاوت با سایر زخم‌های بدن ایشان را، مشاهده و علت را از امام زین العابدین (ع) جویا شدند و دانستند که آثار حمل بار‌های سنگین در دل شب، برای نیازمندان بوده است؛ لذا از ارادت مندان آن حضرت، درخواست نمود تا برای با حسین بودن و سیره حسینی، تلاش کنند و هیچ نیازمندی را از قلم نیندازند.

حجت الاسلام اکبری بیان داشت: مردم فداکار ما، در دفاع از دین و ارزش‌های دینی همواره پیشتاز بوده و در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و اقتصادی همراه و همگام دولتمردان بوده اند وگرنه، دولت به تنهایی قادر به رفع نیاز‌های نیازمندان نبود و فطرت انسان مومن را، دلیل حضور مردم در صحنه، برشمرد.

وی اظهارداشت: تمکن نعمتی الهی است که در اختیار انسان گذاشته شده تا بندگان دیگر از آن بهره گیرند و اگر در بذل آن امتناع کنند، خداوند این نعمت را از آنان می‌گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم در ادامه به شناسایی شیعیان مخلص و علاقمند به نظام و انقلاب، از شبه قاره هند، پاکستان و کشمیر، در شهر قم که در فقر بسر می‌برند، اشاره و از اعزام کارگروهی برای شناسایی افراد بیشتر، خبر داد و از حمایت‌های معاونت امور محرومین و سازندگی، کمیته امداد و سایر بخش‌های حمایتی بخصوص مراجع عظام تقلید آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله نوری همدانی، قدردانی نمود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار