رزمایش دو روزه دفاع زیستی برای مهار کرونا در مراغه آغاز شد

فرمانده سپاه مراغه گفت: رزمایش دو روزه دفاع زیستی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از امروز در این شهرستان آغاز شد و گروه های جهادی با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رزمایش را اجرا می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۶۸۲۱۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی افزود: این رزمایش در راستای اقدامات پیشگیرانه و رفع آلودگی محیطی، بصورت هدفمند و مؤثر در مقابله با ویروس کرونا و تأمین سلامت جامعه در محلات گللر، شهرک گلشهر، پهرآباد پایین و پهرآباد بالا به صورت پایلوت اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت بحران رسیدن به سطح مطلوبی از توانایی دفاعی از طریق ارتقای دانش و مهارت و با تمرین و اجرای رزمایش ها حاصل می شود و تجربه و مهارت حاصل از برگزاری این رزمایش ها در نهایت سبب تقویت خودباوری، اعتماد به نفس و غلبه بر ترس شده و در نتیجه در ارتقای آمادگی مقابله با بحران ها بسیار کارساز خواهد بود.

رشیدی با اشاره به محورهای این رزمایش اضافه کرد: این رزمایش در محورهای توزیع اقلام بهداشتی، توزیع بسته های معیشتی، ایستگاه های سلامت و غربالگری، گندزدایی و ضد عفونی اماکن پر تردد، خدمات مشاوره و پخش بروشور بهداشتی مقابله با کرونا و حضور میدانی گروه های جهادی و پشتیبانی فرمانداری، شهرداری، دانشکده علوم پزشکی، هلال احمر و ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار