امام جمعه درگز:

درگز در ردیف سه شهرستان برتر حوزه مدیریت فرهنگی در خراسان رضوی قرار گرفت

امام جمعه درگز گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی مکانی است برای مطرح کردن و پیگیری دغدغه‌های فرهنگی مردم شهرستان؛ خوشبختانه درگز در این حوزه جزو سه شهرستان برتر استان شده است.
کد خبر: ۹۲۶۷۹۰۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام ایروانی امام جمعه درگز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان، وظیفه رسانه را اطلاع رسانی دقیق، صادقانه و به موقع دانست و اظهار کرد: البته لازم است در هر جا کم کاری صورت گرفت، انتقاد هم انجام شود و با ارائه راهکار‌های درست و منطقی به حل مشکلات کمک کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از شئونات امام جمعه بحث خطبه‌های نمازجمعه است که همواره سعی داریم مشکلات و نیاز‌های اساسی شهرستان را مطالبه گری کرده و به ثمر برسانیم؛ نمونه آن هم تونل الله اکبر بود که با همکاری رسانه‌های درگز و پیگیری‌های مسئولین توانستیم، این پروژه تعطیل شده را مجدد راه بیندازیم.

امام جمعه درگز تشریح کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی که به مدیریت امام جمعه برگزار می‌شود مکانی است برای مطرح کردن نیاز‌های اساسی و دغدغه‌های فرهنگی مردم شهرستان؛ خوشبختانه شهرستان درگز در این حوزه جزو سه شهرستان برتر استان شده است.

حجت الاسلام ایروانی اشتغال را یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های درگز دانست و ابراز کرد: اقدام بزرگی که انشالله قرار است در شهرستان درگز انجام شود راه اندازی گلخانه یا کشت و صنعت است که در صورت محقق شدن، آمار اشتغال شهرستان را تا حد زیادی ارتقا خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه مواسات و همدلی درگز تاکید کرد: توزیع قریب به ۱۰ هزار بسته مواد غذایی، توزیع بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری و اهدای بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کارت هدیه به خانواده‌های آسیب دیده از کرونای شهرستان، بخشی از اقداماتی بود که به همت مردم نوع دوست، مساجد، ادارات و خیریه‌های شهرستان درگز انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها