رئیس دیوان عدالت اداری گفت: قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان است و برقراری ارتباط با رژیم اشغالگر قدس از سوی کشور امارات خیانتی نابخشودنی به امت اسلام است.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۲۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

رئیس دیوان عدالت اداری: خیانت حکام امارات نابخشودنی است

 به گزارش سرویس خبری سازمان بسیج حقوق دانان خبرگزاری بسیج ؛ به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی با تاکید بر اهمیت قدس شریف برای مسلمانان و حمایت مسلمین از حق مالکیت فلسطینیان بر سرزمین خود، برقراری رابطه رژیم امارات با رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی اسرائیل را خیانتی بزرگ و نابخشودنی به آرمان های اسلامی دانست و خواهان جبران هر چه سریعتر این حرکت از سوی حاکمان امارات شد.

رئیس دیوان عدالت اداری در ادامه افزود: در گذشته چنین اقدامی از سوی حاکمان وقت کشور مصر انجام شد که در نهایت با اعتراض مردم این کشور و کشورهای اسلامی مواجه گردید و باعث از دست رفتن اعتبار مصر در جهان اسلام شد و این اقدام حاکمان امارات هم قطعا با مخالفت مردم این کشور و مسلمانان جهان همراه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در این جلسه همچنین به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و درباره فضائل این ماه به  ذکر حدیثی از ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار