خبرهای داغ:

بهره‌برداری از ۲۰ پروژه عمرانی برق‌رسانی شاهرود در هفته دولت

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی برق‌رسانی این شهرستان در هفته دولت سال جاری با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۱۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمال فرخ‌زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ پروژه عمرانی برق‌رسانی شهرستان شاهرود در هفته دولت سال جاری با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال افتتاح می‌شود.
وی افزود: پروژه احداث ۱۲ پست هوایی به ظرفیت دو هزار و ۳۷۵ کیلوولت آمپر در مناطق مختلف شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: پروژه کابل‌کشی زمینی فشار متوسط به طول ۸۰۰ متر به‌منظور تأمین برق پست زمینی ارگ بسطام با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.
مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود به سه پروژه احداث و بهسازی سه هزار و ۲۵۸ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و نصب ۱۰ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۶۹۵ کیلوولت آمپر به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: پروژه بهینه‌سازی ۱۱ دستگاه پست هوایی توزیع برق با هزینه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت سال جاری است.
فرخ‌زاده با بیان این‌که پروژه نصب ۲۰ دستگاه تابلو هوشمند قابل قطع و وصل از راه دور مشترکان چاه آب کشاورزی با اعتبار دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد، ادامه داد: پنج پروژه برقراری ۱۰ هزار و ۴۲۷ متر شبکه توزیع برق به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری مربوط به این شهرستان هستند.
وی با ابراز این‌که سه پروژه روشنایی معابر مقابل دانشگاه صنعتی، خیابان بینش و بلوار‌های دکتر حسابی و خاوران و متقاضیان کوچه ۳۵ شهرک شهید بهشتی با هزینه پنج میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال، ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح هستند، تصریح کرد: دو پروژه نصب سه دستگاه سکسیونر کنترل از راه دور بر روی فیدر‌های خارتوران بیارجمند و چهل دختر با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.
مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با عنوان این‌که دو پروژه تبدیل ۴۵۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در خیابان امام رضا (ع) و روستای زرگر با هزینه یک میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال بهره‌برداری خواهند شد خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح و جابه‌جایی یک هزار و ۹۸۹ متر شبکه فشار متوسط ورودی روستای میقان به مبلغ یک میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال، از زمره پروژه‌های قابل‌افتتاح به شمار می‌رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار