مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع):

برکات شجره طیبه بسیج بیشمار است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: برکات شجره طیبه بسیج که با آینده نگری حضرت امام(ره) تشکیل شد، بیشمار است و هر روز ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۶۵۴۷۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، جلسه مجمع سرمربیان به همراه استادیار ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر در این جلسه بر انسجام بخشی اساسی شبکه صالحین بسیج تأکید کرد.

وی،  با اشاره به فداکاری های مختلف بسیجیان در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و کمک به محرومین و اقشار مختلف مردم، از دوران دفاع مقدس تا مسایل اخیر مرتبط با شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: برکات شجره طیبه بسیج که با آینده نگری حضرت امام(ره) تشکیل شد، بیشمار است و هر روز ادامه دارد.

این مقام مسئول، ویژگی های بسیجیان را برشمرد و تأکید کرد: خلوص بالای بسیجیان در 8سال دفاع مقدس را همگان دیدند، و امروز نیز باید این اخلاص بالا در حرکت های بسیج گسترش یابد.

وی، پیچیدگی های بیشتر جنگ نرم دشمنان نسبت به دوران دفاع مقدس را یادآوری کرد و افزود: حلقات صالحین از مهم ترین ابزار برای عمق بخشی به مبانی اعتقادی و فکری و اندیشه های سیاسی بسیجیان به شمار می رود.

حسینی صدر گفت: در تشکیل انسجام حلقه های صالحین، باید صداقت محض به همراه نیت خالص باشد.

وی با بیان اینکه که رهبر عزیز چشم به عملکرد ما بسیجیان دارد، تصریح کرد: باید با اقدامات خود در دو بخش انسجام بخشی کامل  و بااخلاص و محتوای دینی و اسلامی قوی در برنامه های بسیج، رضایت حضرت آقا را جلب کنیم.

در ابتدای این جلسه معاون تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری گزارشی از اقدامات این معاونت ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار