خبرهای داغ:
یاسر متانت
فرمانده سپاه گلپایگان در نشست خبری روز خبرنگار:
سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی در نشست خبری روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه، غدیر خم را خط بطلانی بر جدایی دین از سیاست دانست.
کد خبر: ۹۲۶۵۰۳۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، سرهنگ سید عباس میرکریمی در نشست خبری روز خبرنگار که در سالن جلسات سپاه گلپایگان برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم اظهار کرد: غدیرخم،خط بطلانی بر جدایی دین از سیاست بود.

وی ضمن بیان اوصاف و حکمت های غدیر، تصریح کرد: مأیوس شدن کفار از دست اندازی به دین، کامل شدن دین اسلام، تمام کردن نعمت الهی در حق بندگان، راضی شدن مسلمانان به انتخاب الهی از دیگر ویژگی های غدیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با گرامیداشت روز خبرنگار، عرصه اطلاع رسانی کشور را عرصه جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد:  روز خبرنگار بهانه ای است برای یادآوری تلاش ها ورشادت های خبرنگاران شهید و کسانی که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و همچنین مقابله با دشمنان و قدرت های جهانی قرار دادند.

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی با بیان اینکه مسئولیت هر فردی در جامعه به میزان آگاهی اوست، عنوان کرد: خبرنگاران یکی از اقشار آگاه جامعه هستند که در قبال کشور، ملت، باورها و اعتقادات مردم، حملات فکری و اندیشه های بیگانگان و مرزهای فرهنگی مسئول هستند.

وی افزود: خبرنگار در مقابل رعایت اخلاق اجتماعی و مقابله با کج اندیشی ها و کج رفتاری ها مسئولیت دارد.

فرمانده سپاه گلپایگان با بیان اینکه خبرنگار وجدان بیدار زمان خویش است،مطرح کرد: این قشر همواره در بطن مردم زندگی می کند و سلامت فکری و فرهنگی جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی خبرنگار  است.

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی با اشاره به این نکته که بی ترید کارکرد رسانه های محلی، در ارائه تصویری از مشکلات موجود محله و نظارت عمومی بر عملکرد مسئولان بی بدیل  و غیر قابل انکار است، بیان کرد: خبرنگاران باید مشکلات موجود را با دید اصلاح از مسئولان مطالبه گری کنند.

وی با تأکید بر رسالت اصحاب خبر و رسانه و نگاشتن حقایقی که رشد و توسعه جامعه را به دنبال خواهد داشت، گفت: اگر بیان مشکلات با دید اصلاحی نباشد جامعه پیشرفت نخواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گلپایگان، در ادامه تصریح کرد: تحقق مصالح کشور و آرمان های انقلاب اسلامی جز با حق جویی و مجاهدت در عرصه آگاهی بخشی ممکن نیست.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر انتظار از قشر خبرنگاران شهرستان تصریح کرد:انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی  و تبیین آن برای نسل پنجم انقلاب،ترویج سبک زندگی اسلامی و پاسخ به شبهات اعتقادی و سیاسی از وظایف خبرنگاران است که انتظار می رود در این مسیر قدم بردارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها