فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در گفت‌وگو با «بسیج»:

باب انتقاد را نباید از خبرنگاران گرفت

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه فضای انتقاد را نباید از خبرنگاران گرفت گفت: برخی از مشکلات با انتقاد کردن در رسانه‌ها و فضای مجازی می‌تواند نقش تاثیر گذاری را در رفع مشکلات داشته باشد و نباید مسئولان از انتقاد کردن خبرنگاران ابایی داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۳۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ذگفت: حقیقتا خبرنگاران در همه حوزه‌ها نقش بی بدیلی دارند و نقد‌های سازنده آن‌ها تلنگری برای رفع مشکلات در حوزه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.
 
وی با بیان اینکه فضای انتقاد را نباید از خبرنگاران گرفت گفت: برخی از مشکلات با انتقاد کردن در رسانه‌ها و فضای مجازی می‌تواند نقش تاثیر گذاری را در رفع مشکلات داشته باشد و نباید مسئولان از انتقاد کردن خبرنگاران ابایی داشته باشند.
 
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات بی شائبه خبرنگاران در انعکاس به موقع اخبار و رویداد‌های حوزه بسیج گفت: خبرنگاران با مطالبه گری از مسئولان جهش و رونق خدمت رسانی را در حوزه ادارات افزایش دهند.
 
وی نقش خبرنگاران را در تمامی عرصه‌ها مهم توصیف کرد و گفت: خبرنگاران با مطالبه گری خود باعث می‌شوند که مدیران دچار رکود مدیریتی نشوند و از آن طرف جهش و رونق خدمت رسانی را در حوزه ادارات افزایش می‌دهند.
 
وی عملکرد خبرنگاران بردسکن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حقیقتا خبرنگاران بردسکن توانسته اند به رسالت و وظیفه خود به خوبی عمل کنند و با انعکاس اخبار و گزارشات از شهرستان نام بردسکن را در کشور پر آوازه کنند و در یک جمله بردسکن در حوزه رسانه در استان سرآمد است.
 
فرمانده سپاه بردسکن افزود: خبرنگاران باید در حوزه کاری خود عالمانه ورود پیدا کنند و انصاف را در تنظیم خبر رعایت و اگر انتقادی هم دارند طوری مطرح کنند که منجر به پیشرفت و توسعه منطقه شود.
 
سرهنگ پاسدار جنیدی از خبرنگاران خواست خبر‌هایی که بوی تفرقه و یاس و ناامیدی را به دنبال دارد پرهیز کنند و خبر‌های امید بخشی را منعکس کنند و به دشمنان و بدخواهان نظام اجازه ندهند از قلم آن‌ها سوء استفاده کنند.
 
وی همچنین گفت: پی گیری یک خبر و گزارش توسط خبرنگاران می‌تواند در برطرف کردن مشکلات و مطالبات مردمی تاثیر بسزایی داشته باشد که تاکنون خبرنگاران شهرستان بردسکن دراین حوزه موفق عمل کرده اند.
 
وی خبرنگاران را پرچمداران عرصه فرهنگی دانست و گفت: این قشر تاثیرگذار و مهم جامعه در توسعه و تعمیم ارزش‌های دینی و انقلابی و فرهنگ غنی اسلامی نقش مهمی را بر عهده دارند.
 
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان افزود: دشمنان از تمام توان خود برای ضربه زدن به این نظام استفاده می‌کنند و اصحاب رسانه نیز باید با استفاده از تمام توان و امکانات خود برای مقابله با این تهدیدات اقدام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار