مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی :

اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه کمیته امداد است

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: مشارکت مردمی وعملکرد خوب مراکز نیکوکاری نشانگر اعتماد مردم به کمیته امداد است.
کد خبر: ۹۲۶۰۹۲۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در جلسه هماهنگی مرحله دوم کمک مؤمنانه از آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با هدف کمک به نیازمندان در سطح استان در عید سعید قربان خبر داد و گفت: تمامی کمک‌ها و نذورات مردمی در اسرع وقت بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع می شود و کمیته امداد در این رزمایش نیازمند همکاری بسیج و سپاه است.

وی افزایش مشارکت مردمی وعملکرد خوب مراکز نیکوکاری نشانگر اعتماد مردم به کمیته امداد دانست و افزود: سپردن کارها به خود مردم از برنامه‌های کمیته امداد و این اعتماد بزرگترین سرمایه امداد است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت ودیعه مسکن برای نیازمندان آغاز شده است، اظهار کرد: ساخت هزار واحد مسکونی مددجویی باهمکاری استانداری و بنیاد مسکن از برنامه های امداد است که ساخت ۲۸۰ واحد آن آغاز شده است.

وی افزود:ساخت مسکن برای ۱۲۹خانواده با بیش از سه فرزند یتیم از اقدامات کمیته امداد از ابتدای سال بوده است ؛۱۱ خانواده از این تعدادخانه دار شدند و مسکن۱۷ خانواده نیز توسط شرکت فراورده های نفتی آغاز شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه تعداد ۲۲۰ زوج تحت حمایت در نوبت دریافت جهیزیه هستند، ابراز امیدواری کرد: این تعداد زوج جوان با همکاری دستگاه‌ها و کمک‌های خیران راهی خانه بخت شوند.

وی در پایان گفت: پرهیز از موازی کاری و ساماندهی کمک‌های خیران در توزیع عادلانه مشارکتهای مردمی موثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار