به مناسبت 5 مرداد سالروز عمليات مرصاد:

عملیات مرصاد جمعبندیِ منافقین را به قبرستان رساند

کارشناس مسایل سیاسی گفت: منافقین مدعی جمعبندی نهایی در میدان آزادی بودند؛ اما در پایان جمعبندی، تنها قبرستان و رسوایی جهانی نصیبشان شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۳۰۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سال ۶۷ و در روز‌های پایانی که زمزمه‌های تسلیم عراق در جنگ با ایران تیتر اول رسانه‌های داخلی و خارجی شده بود، گروهک منافقین به زعم باطل خود در پی ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بودند، به همین جهت در قالب عملیاتی مشترک با رژیم بعث موسوم به «فروغ جاویدان» و در حالی که اغلب یگان‌های نیرو‌های مسلح ایران در جنوب مستقر بودند و با شعار «از مهران تا تهران» و با تمام قوا به ایران حمله کردند؛ اما چهره جنایتکار منافقین بعنوان دشمنان ملت ایران، در این عملیات بیش از پیش نزد جهانیان رسوا شد.

 به همین مناسبت گفتگویی پیرامون عملیات مرصاد با آقای محمد رضا عسکری ارمندی، کارشناس مسائل سیاسی کردیم که تقدیم حضور شما مخاطبان عزیز می شود.

عسکری ارمند گفت:  عملیات مرصاد مهر تائیدی بر پیروزی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران بر عراق بعثی و متحدین منطقه‌ای و جهانی اش بود.

کارشناس مسایل سیاسی، افزود: منافقین وطن فروش با حمایت جهانی و منطقه‌ای و در اختیار داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات اطلاعاتی و نظامی توسط آمریکا، اسرائیل و رژیم صدام حسین به رهبری مسعود رجوی با هدف تصرف کامل کشور، با تمام قوا به مرزهای جمهوری اسلامی ایران حمله کردند، اما با تدبیر و ایثار سپهبد شهید صیاد شیرازی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با همین عملیات از صفحه روزگار محو شدند.

وی گفت: با وجود شکست‌های سنگین رژیم بعث عراق این ذهنیت برای آمریکا شکل گرفته بود که گروهک منافقین به دو دلیل، یکی تحلیل قوای نیروهای مسلح در هشت سال جنگ فرسایشی و دیگری همزبان بودن منافقین با ملت ایران باعث استقبال مردم خواهد شد؛  در حالی که هر دو دلیل فقط توهمی بود که با متلاشی شدن منافقین، جهان در برابر روحیه میهن پرستی رزمندگان اسلام و فرزندان روح الله کبیر سر تسلیم فرود آورد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: منافقین کوردل در مسیر خود در قصر شیرین، سرپل ذهاب، کرند غرب و اسلام آباد غرب جنایات فجیعی انجام دادند که حتی موجب شگفتی جنایتکار جنگی بزرگی، چون صدام حسین شدند، اما سرنوشت آن‌ها شکست و رسوایی در تنگه چهارزبر بود.

عسکری با اشاره به عملیات مرصاد گفت: عملیات مرصاد بار دیگر به جهان نشان داد که انقلاب ایران الهی است و ملت ایران در مقابل هر گونه تهاجم به خاک سرزمین خود قاطعانه پاسخ خواهد داد. در واقع این عملیات درس بزرگی به جهانیان به خصوص آمریکا داد که ملت ایران با عشق و فداکاری در مقابل هر توطئه‌ای و هر تجاوز داخلی و خارجی خواهند ایستاد.

کارشناس مسایل سیاسی افزود: فداکاری‌های دلاورمردان ایران مشتی سنگین بر دهان سران منافق بود که مدعی جمعبندی نهایی در میدان آزادی بودند، اما در پایان جمعبندی، تنها قبرستان و رسوایی جهانی نصیبشان شد.

وی در پایان گفت: عملیات مرصاد، پایانی بر توهم بزرگ منافقین و دارو دسته محور شیاطین بود که به راستی موجب شگفتی جهان از انقلابی شد که در مقابل مدعیان حاکمیت بر نظام بین الملل ایستاده است و حالا پس از گذشت چهار دهه این جمهوری اسلامی ایران است که ابرقدرت‌ها را به چالش کشیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار