دو خانواده دیگر به همت سپاه میانه صاحب خانه شدند

فرمانده سپاه میانه در آیین افتتاح خانه محروم، خدمت به محرومان جامعه را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: دستگیری از نیازمندان جامعه راهی کوتاه برای رسیدن به خداست.
کد خبر: ۹۲۵۶۹۱۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی یکی از کارکردهای اصلی و غیرقابل انکار انقلاب اسلامی را کمک به اقشار مستضعف جامعه دانست.

وی اظهار داشت: دستگیری از اقشار ضعیف جامعه همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است و ایشان سعادت جامعه و بهره مندی از مواهب الهی را در گرو خدمت به محرومین دانسته اند.

محمدی با تاکید مسئولان به خدمت گذاری برای مردم، لازمه رضایت الهی را رضایت مردم دانست و افزود: اینها همواره پشتیبان امام و انقلاب بوده اند و ما بدهکار این مردمیم و باید این سروری و ولی نعمتی آنان را در عمل نشان دهیم نه به زبان.

وی ساخت خانه محروم را حاصل مشارکت کمیته امداد و برخی دیگر از نهادهای همیار برای خوشحال کردن بنده نیازمند خدا خواند و از صاحبان این خانه ها خواست تا در مقابل این خدمت، در تربیت فرزندانی صالح بکوشند، آنان را بر اطاعت و بندگی خدا ترغیب کنند و دعا برای موفقیت رهبر و رزمندگان اسلام را اولویت کارشان قرار دهند.

   به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی، دو خانه محروم با زیربنای 57 و 50 متر و با هزینه کرد 11 میلیون ریال برای هر متر مربع، در روستای بالسین شریف آباد از توابع شهر ترکمانچای و روستای لله لو از توابع شهر آقکند میانه در مدت 6 ماه ساخته شده و طی مراسمی تحویل نیازمندان شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار