امروز زنان ما میراث دار عفاف حضرت زهرا (س) هستند

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: امروز، زنان و دختران جامعه‌ی اسلامی ما، میراث‌دار عفاف حضرت زهرا (س) و خون‌های پاک شهدای والا مقام هستند.
کد خبر: ۹۲۵۶۳۲۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

امروز زنان ما میراث دار عفاف حضرت زهرا (س) هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی به مناسبت هفته عفاف و حجاب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در بین همه‌ی آموزه‌ها و تعالیم مترقّی و انسان ساز دین مبین اسلام، فرهنگ بالنده‌ی عفاف و حجاب، از جایگاهی بس ارزشمند و منحصربفرد برخوردار است.
هیچ سازوکاری، بهتر و کارآمدتر از این فرهنگ، نمی‌تواند صیانت کننده‌ی شخصیتِ عنصر زن در تمام شرایط و مقتضیات زمانی و مکانی باشد.
زن به عنوان کانون جوشان و خروشان عواطف ناب انسانی و الهی در خانواده و به خصوص در متن جامعه، تنها با گوهر گران‌سنگ عفاف درونی خود می‌تواند رسالت ذاتی خود را در راستای سازندگی اخلاقی و معنوی جامعه، به انجام رساند و تنها عامل حراست از این گوهر گرانبار و گرانمایه، فرهنگ عفاف و حجاب است. در قالب این فرهنگ الهی و انسانی، جسم و روح زن، کالای بی مقداری نیست که در انعکاس نگاه‌های آلوده و حیوانی هوسرانان چراگاه‌های شیطان، ارزش گذاری و به تاراج گذاشته شود بلکه سرمایه‌ی گرانسنگی است که عیار طهارت فرهنگی جامعه را نمایان می‌سازد.
امروز که تمام طراحی‌های خباثت آلود دشمنان این دیار دین مدار، بر هویت زدایی از جوانان، این سرمایه‌های آینده ساز و آینده دار ایران اسلامی متمرکز شده است، بر همگان لازم است با شناخت بجا و به‌موقع این طراحی‌ها، نسبت به تعمیق روزافزون بنیان‌های فکری و فرهنگی خود برای تقویت عفاف و حیای درونی، اهتمام ورزند و آموزه‌های صریح قرآن کریم درباره‌ی حدود و ثغور پوشش انسانی زن را در میدان عمل، متجلّی و متبلور سازند.
امروز، زنان و دختران جامعه‌ی اسلامی ما، میراث‌دار عفاف حضرت زهرا (س) و خون‌های پاک شهدای والامقامی هستند که در راه حفظ حریم مقدّس ارزش‌های اسلامی به خصوص حجاب و عفاف، سخت‌ترین شدائد را رادمردانه، به جان خریدند.
هفته‌ی بزرگداشت عفاف و حجاب، فرصت مغتنمی است تا با بازخوانی رسالت زن و دختر مسلمان و انقلابی در قبال نسل و عصر حاضر، بر انجام مجاهدانه‌ی این رسالت، تأکید ورزیم و خاطرنشان نماییم که تهی شدن عنصر زن از سرمایه‌ی عفاف، همه‌ی سرمایه‌های جامعه را بر باد خواهد داد و تبلور این فرهنگ بر بیان و بنان جامعه، رمز رستگاری و سعادتمندی همه‌ی عناصر بالندگی جامعه است.
اینجانب، ضمن گرامیداشت هفته‌ی عفاف و حجاب و تقدیم سپاس و امتنان قلبی خود به همه‌ی زنان و دخترانی که مراعات امور بایسته‌ی شخصیت دینی و انقلابی شان را وجهه‌ی همّت خود قرار داده‌اند، امیدوارم در سایه سار تفکر ناب و بالنده‌ی بسیجی و عمل به رهنمود‌های گره‌گشای امامین انقلاب، همه با هم بتوانیم رزمنده‌ی خستگی‌ناپذیر جبهه‌ی دفاع سرسختانه‌ی از حریم مقدّس عفاف و حجاب در جامعه‌ی اسلامی و انقلابی مان باشیم.

سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی تبار
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران ناحیه امام رضا علیه السلام شهرستان دشتی

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار