خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

حجاب می‌تواند نقش کلیدی در جلوگیری از ناهنجاری‌ها ایفا کند

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروزه با آمارهایی که از مقایسه کشورهای اروپایی به دست آمده این واقعیت را نشان می‌دهد که حفظ حجاب می‌تواند نقش کلیدی در جلوگیری از ناهنجاری‌ها و باعث مصونیت فرد می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۵۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن شعبانی امروز در جمع خبرنگاران افزود: حجاب مصونیت فرد در جامعه را امکان پذیر می‌کند و یک مسئله شخصی نبوده و امنیت روانی یک جامعه و خانواده را شکل می‌دهد پس یک بحث عمومی است.

وی اضافه کرد: اگر در سال‌های گذشته شکی وجود داشت که واقعاً حجاب می‌تواند مصونیت به بار آورد یا خیر؛ امروزه با آمارهایی که از مقایسه کشورهای اروپایی به دست آمده این واقعیت را نشان می‌دهد که حفظ حجاب می‌تواند نقش کلیدی در جلوگیری از ناهنجاری‌ها و باعث مصونیت فرد می‌شود.

حجت الاسلام شعبانی ادامه داد: معمولاً در کشورهای غربی که حجاب یک بحث فراموش شده است با بررسی رفتارهای مردم آن کشورها، می‌بینیم با یک پوشش غیر طبیعی، آنها نیز واکنش‌های غیر طبیعی از خود نشان می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی عالم خالق برای انسان‌ها ارتباط و شرایطی را خلق کرده حتماً برای آرامش انسان‌ها است.

حجت الاسلام شعبانی اظهارداشت: حجاب برای افراد، امنیت روانی یک جامعه، خانواده را به وجود می‌آورد و باید بدانیم حجاب یک مسئله‌ا فردی نیست حجاب یک مسئله عمومی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار