دیدار رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با نایب رئیس جامعه جراحان

جلسه دیدار و هم اندیشی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و نایب رئیس جامعه جراحان کشور عصر امروز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۱۴۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور عصر امروز با نایب رئیس جامعه جراحان کشور دیدار و به گفت وگو پرداخت.

دکتر شاهین محمدصادقی؛ رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در این دیدار با بیان این که جامعه پزشکی به عنوان یکی از از اقشار سرافراز کشور در عین وظیفه تخصصی خود با برخورداری از دانش روز، یک سری وظایف اجتماعی دارد، گفت: درب های بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور به روی همه باز است.

او با بیان این که رویکرد این سازمان در تدوین برنامه ها بر اساس مسئله محور تغییر خواهد کرد ، افزود: به این معنا که باید ببینیم امروز نظام سلامت و جامعه دچار چه مسائلی است ،آن بار بر زمین مانده کجا و در کدام بخش است، سپس برای رسیدگی به آنجا آماده شد و اقدام کرد.

محمد صادقی با بیان این که بخشی از مسائل بغرنج در کشور وجود دارد که با ورود یک نهاد نظیر وزارت بهداشت قابل انجام نیست، ادامه داد: در چنین مواردی بسیج جامعه پزشکی همواره بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی یار و مددکار وزارت بهداشت بوده وخواهد بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پایان با بیان به این که دین و اخلاق به ما آموخته که حرمت پیشکسوتان خود را حفظ کنیم،اظهار کرد: جامعه جراحان یکی از نهادهایی است که در آن چهره های برجسته و پیشکسوتان بزرگی حضور دارند، اساتیدی که همراهی با انقلاب اسلامی را در کوران دوران دفاع مقدس ثابت کرده است،بنابراین حفظ حرمت و ادای احترام به این جامعه و بزرگان و پیشکسوتان آن به گونه ای برما واجب است.

در ادامه این دیدار، دکتر سیاوش صحت؛ نایب رئیس جامعه جراحان نیز ضمن تشکر از رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان این که جامعه جراحان ایجاد شده تا سطح علمی و خدمات به مردم افزایش یابد، گفت: ما آماده هر گونه کار مشترک بر اساس اصل اشتراکات هستیم .

او ضمن اشاره به خاطرات دوران جنگ با بیان این که من در هیچ جای بهداری جنگ ندیدم که کسی اظهار تاسف و پشیمانی کند یا در مراکز درمانی برای خدمت رسانی کم بگذارد، افزود: این سرمایه ها امروز قابل احیا است ، شاخص اعتماد و اخلاق در جامعه باید احیا شود ، هم افزایی و تعامل گروه های اجتماعی این شاخص ها را احیا خواهد نمود .

گفتنی است که این جلسه با حضور و همراهی چند تن از مسؤولان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور نظیر دکتر مجید احمدی، جانشین سازمان،دکتر قناعتی عضو هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی و دکتر پناهی عضو هیات مدیره جامعه جراحان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار