خبرهای داغ:
به همت کانون بسیج فرهنگیان،

برگزاری جلسه هماهنگی اجرای دوره آموزشی تحکیم خانواده در شاهرود+ تصاویر

جلسه هماهنگی اجرای دوره آموزشی تحکیم خانواده در مناطق آسیب دیده با حضور مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان و کارشناسان این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۸۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی اجرای دوره آموزشی تحکیم خانواده در مناطق آسیب دیده با حضور مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، کارشناس مشاور اجتماعی و بهداشت، فرمانده بسیج دانش آموزی کوثر و کارشناس انجمن اولیا و مربیان مدیریت آموزش و پرورش شاهرود در اتاق معاون پرورشی این مدیریت برگزار شد.
حمیدرضا گل محمدی در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع تحکیم خانواده، برگزاری آموزش در سه سطح فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنان را مورد تاکید قرار داد و افزود: پیشنهاد می‌شود، آموزش‌ها حضوری و همراه با اهدا کتاب‌های مناسب و نمایش فیلم‌های آموزشی باشد.
سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود نیز با تشکر از دغدغه بسیج فرهنگیان در این خصوص پیشنهاد کرد در این دوره‌های زوجین با هم حاضر شوند و از ظرفیت ضمن خدمت برای فرهنگیان استفاده شود و این دوره آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا گردد.
سایر شرکت کنندگان نیز نظرات خود را در این خصوص ارائه نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار