به همت حوزه حضرت زهرا (س) برگزار شد

نشست توجیهی امر به معروف و نهی از منکر

دومین نشست توجیهی مبانی امر به معروف و نهی از منکر با موضوع چیستی و چرایی این فریضه در پایگاه طلیعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۸۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دومین نشست توجیهی مبانی امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت الاسلام موسوی در پایگاه طلیعه حوزه حضرت زهرا (س) برگزار شد.

در این نشست بسیجیان حوزه حضرت زهرا (س) از بیانات حجت الاسلام موسوی با موضوع چیستی و چرایی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بهره‌مند شدند.

موسوی با یادآوری مباحث مطرح شده در اولین نشست گفت: امر به معروف و نهی از منکر در شکل کامل و جامع اش عبارت است از اینکه جامعه اسلامی کمر به ریشه کن ساختن بدی‌ها و برقراری خوبی ها، نیکی‌ها و فضیلت‌ها ببندد.

وی با اشاره به فرمایش امام خامنه‌ای که فرمودند: "فریضه امر به معروف و نهی از منکر، یکی از بزرگترین واجبات اسلامی است و توصیه به آن در قرآن و گفتار‌های پیامبر خدا و امیرالمومنین و دیگر امامان دارای لحنی کم نظیر و تکان دهنده است"، خاطر نشان کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر واجب حتمی برای همه است و هر انسانی می‌بایست این عمل سازنده را فریضه و تکلیف خود قلمداد نماید.

نشست‌های توجیهی مبانی امر به معروف و نهی از منکر از برنامه‌های مورد توجه حوزه حضرت زهرا (س) بوده و این حوزه به تداوم برپایی این نشست‌ها تاکید دارد.

انتهای پیام/ف/نصیریان
ارسال نظرات
آخرین اخبار