احقاق حق هدف اصلی دادگستری شهرستان گناوه

رئیس دادگستری گناوه گفت: مبارزه با ظالم و احقاق حق و ابطال باطل از هدف اصلی ما در دادگستری گناوه می باشد که با تمام قدرت در راستای تحقق این مهم حرکت می کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۱۰۰۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
احقاق حق هدف اصلی دادگستری شهرستان گناوه
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی رییس دادگستری گناوه با اشاره به تکریم مردم و ارباب رجوع توسط دادگستری ابراز داشت: تکریم ارباب رجوع در دستور کار ما می‌باشد و تلاش می‌کنیم به خوبی پاسخگوی مراجعات مردم باشیم.

وی ادامه داد: در زمینه تکریم ارباب رجوع نسبت به برگزاری میز خدمت در مصلای نمازجمعه، و دادگستری اقداماتی صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

اردکانی با اشاره به اینکه نظارت بر حسن اجرای قانون به عهده دستگاه قضا می‌باشد گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در زمینه تولید کمک کار باشیم و اگر مانعی بر سر راه تولید به واسطه عدم اجرای قانون و یا اجرای بد قانون باشد را برطرف نماییم.

رئیس دادگستری گناوه تاکید کرد: یکی از مصوبات ستاد شهرستان کرونا جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به ادارات می‌باشد که در راستای اجرای این مصوبه بصورت اشکار و پنهان از روند اجرای ان بازرسی می‌شود و در صورتی که اداره‌ای به افراد بدون ماسک خدمات دهد برخورد قانونی با آن اداره خواهد شد.

وی در زمینه تصرفات اراضی و استفاده نادرست مالکین در زمینه کاربری اظهار داشت: با تمام قوا در مقابل این افراد ایستاده ایم و از مردم دعوت می‌نماییم اگر در این خصوص و زمین خواری و اینگونه تخلفات اطلاعی دارند که نیاز به پیگیری قضایی می‌باشد اطلاع دهند تا با جدیت پیگیری کنیم.
 
این مقام مسئول بیان کرد: مبارزه با ظالم و احقاق حق و ابطال باطل از هدف اصلی ما در دادگستری گناوه می باشد که با تمام قدرت در راستای تحقق این مهم حرکت می کنیم.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار