افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضائی و نظام اسلامی یکی از وظایف مهم رسانه ها است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: امروز دشمن در یک عملیات سنگین تخریب ارکان نظام را در دستور کار خود گذاشته که در اینجا رسالت رسانه ها سنگین تر می شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۱۶۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام عبداللهی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی  امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: طی چند سال اخیر شاهد هیچ پرونده ای از رسانه ها در دادگستری نبودیم و این نشان دهنده تعامل و هم افزایی سیستم قضایی با اصحاب رسانه است که باید مستمر باشد.

عبدالهی اظهار کرد: در دوران ریاست آیت الله رئیسی در قوه قضائیه مهمترین راهبردی دستگاه قضایی ارتقاء سطح رضایتمندی مردم است که در سند تحول هم یکی از مهمترین ارکان می باشد.

وی ادامه داد: در درون دستگاه قضایی یک سری آیتم ها برای افزایش سطح رضایتمندی مردم وجود دارد که اگر به درستی محقق شوند قطعا شاهد رضایتمندی مردم خواهیم بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضائی و نظام اسلامی را یکی از وظایف مهم رسانه ها دانست و افزود: این مهم را خداوند بر دوش همه ما گذاشته و باید به عنوان یک تکلیف شرعی به درستی انجام شود.

عبدالهی با اشاره به اینکه اعتماد به دستگاه های نظام به وسیله تخریب از بین می رود بیان کرد: امروز دشمن در یک عملیات سنگین تخریب ارکان نظام را در دستور کار خود گذاشته که در اینجا رسالت رسانه ها سنگین تر می شود.

وی اضافه کرد: در همه دستگاه ها ممکن است افرادی فاسد سعی در تخریب وجهه آن دستگاه را داشته باشند اما این به معنای باطل بودن کل آن مجموعه نیست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: این روزها که محاکمه اکبر طبری توسط دستگاه قضایی قاطعانه در حال انجام است نشان دهنده اهمیت عدالت در سیستم قضایی است و نشان داد که دستگاه قضایی از فساد هیچ فرد در هر جایگاهی نمی گذرد.

عبدالهی بیان کرد: در این شرایط رسانه های بیگانه دست از شیطنت برنمی دارند و از هر روشی برای به حاشیه بردن عدالت استفاده می کنند اما تکرار ادعاهای رسانه های بیگانه برخی از رسانه های داخلی تاسف انگیز است و خیانت به ملت محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های نظام اسلامی باید فرق بین خدمت رسانی و انجام ماموریت های دستگاه قضایی با برداشتی که دشمن در حال انتشار است را برای مردم به درستی تبیین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار