فرمانده سپاه قم در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) مطرح کرد:

تلاشمان را در عرصه خدمات رسانی به آحاد جامعه بیشتر کنیم

سردار شاهچراغی در نشست شورای فرماندهی ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به ظرفیت بالای منطقه پردیسان قم گفت:این منطقه با سایر نقاط استان متفاوت است و بایستی تلاشمان را در عرصه خدمات رسانی بیشتر کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۸۷۸۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم، در نشست شورای فرماندهی ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع)  که با حضور کبیری پور معاون هماهنگ کننده ، مسئولین معاونت های سپاه استان وشورای فرماندهی ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بالای منطقه پردیسان قم گفت:این منطقه با سایر نقاط استان متفاوت است و بایستی تلاشمان را در عرصه خدمات رسانی بیشتر کنیم.
 
سردار شاهچراغی ضمن تقدیر از فعالیتهای خوبی که در مدت اخیر صورت گرفته است عنوان کرد: که نباید به این موفقیت ها مغرور بشویم و باید تلاشمان را در عرصه خدمات رسانی هر چه بهتر به آحاد جامعه بیشتر نماییم.
 
تلاشمان را در عرصه خدمات رسانی به آحاد جامعه بیشتر کنیم
 
وی در ادامه افزود: وضعیت پردیسان با توجه به شرایطی که دارد با دیگر نقاط قم متفاوت است که این موضوع نیز باعث سعی و کوشش بیشتری در انجام وظایف میشود.

فرمانده سپاه قم با اشاره به مأموریتهای بسیج گفت: عملیاتی بودن و حضور فیزیکی، اشراف اطلاعاتی، بالا بردن احساس امنیت عمومی که این وظیفه طبق قانون بر عهده نیروی انتظامی میباشد که اما ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم و محرومیت زدایی چهار محور اصلی مأموریتهای بسیج و سپاه است.
 
وی در ادامه با اشاره به اثار زیانبار اجتماعی فقر و مشکلات معیشتی ،و ظیفه معاونتهای بسیج سازندگی در این حیطه را سنگین توصیف کرد.

در ادامه هر یک از معاونت ها و فرماندهان حوزه خواهر و برادر ،گزارشی از عملکرد خود به ویژه در مبارزه با کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه ارائه نمودند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار