کارشناس مسائل سیاسی:

مربیان صالحین یکی از عوامل تقویت مبانی انقلاب هستند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از عوامل تقویت اصول و مبانی انقلاب مربیان صالحین هستند.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۹۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ موسوی در نشست سیاسی ویژه فرماندهان پایگاه‌های تابعه، اعضای شورا و صالحین حوزه ۲ سپاه کوثر مشهد به تجزیه و تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) پرداختند و با بیان این نکته که از زمان اولین سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام خمینی (ره) تا کنون، هر سال اصول و مبانی انقلاب که همان اصول و مبانی خط امام (ره) می‌باشد را بیان نمودند که این خود دلیل بر اهمیت این اصول می‌باشد.

وی ۱۲ مورد از اصول و مبانی انقلاب را برشمرد و توضیحاتی راجع به این اصول بیان کرد.

وی گفت: اول اینکه اگر می‌خواهیم خودمان در مسیر انقلاب و ولایت ثابت قدم باشیم باید مبانی معرفتی خود را قوی نماییم تا از مسیر اصلی انقلاب و ولایت خارج نشویم.

موسوی افزود: یکی از عوامل تقویت اصول و مبانی انقلاب مربیان صالحین هستند که باید نیرو‌های بسیج را از درون تقویت نمایند، زیرا برای ماندگاری انقلاب، ستون‌های بنای انقلاب باید قوی و مستحکم باشد تا مانع از فروریختن آن شوند.

این کارشناس سیاسی در ادامه با اشاره به موضوع شجاعت و مقاومت که از ویژگی‌های مهم امام (ره) بود گفت: این شجاعت و مقاومت در راه و اصول امروز می‌تواند بعنوان سرمشق نسل جوان و نوجوان باشد تا این انقلاب ادامه یابد.

وی با بیان انتخاب‌های غلط و مشکلات به وجود آمده در جامعه و تلاش دشمنان برای نابودی این انقلاب از حاضرین درخواست نمود که تلاش برای روشنگری افراد را سرلوحه خود قرار دهند و به جهت وجود این بیماری و بعضی از محدویت تاکید زیادی برای استفاده از فضای مجازی و تقویت راه‌های ارتباطی در فضای مجازی برای روشنگری و بالا بردن سطح بصیرت افراد استفاده نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها