خبرهای داغ:

عملیات اجرایی مدرسه دو کلاسه در روستای مونق میانه آغاز شد

مدرسه دو کلاسه شهید مقدمی روستای مونق در ۱۲۵۰مترمربع مساحت با زیربنای ۱۰۲متر با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۷۷۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرماندار ویژه میانه روز سه شنبه در آیین کلنگ زنی این مدرسه مشارکتی بخش کندوان با اشاره به اینکه که ۶۰درصد هزینه آن را خیر و اهالی روستا و ۴۰درصد را اداره کل نوسازی مدارس استان متقبل شده است، گفت: سرمایه گذاری در حوزه آموزش از اساسی ترین و محوری ترین سرمایه گذاری هاست.

محمدرضا مشایخی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در ساختن آینده ای روشن برای جامعه با پرورش دانش آموزی با سطح علمی بالا و توانمند و متخصص، هر گونه سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش بویژه مدرسه سازی را از محوری ترین، اساسی ترین و لازم ترین ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه بیست و دومین مدرسه خیر ساز در این بخش است، از اقدام خداپسندانه خیرین، مردم و مشارکت اداره کل نو سازی مدارس استان و همت بالای مجمع خیرین مدرسه ساز قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: مشارکت مردم و خیرین در حوزه های مختلف از شاخصه های اصلی شهرستان از جمله در بخش کندوان بوده و باید اذعان کرد که خیرین ایثارگران جامعه امروز هستند.

مشایخی با اشاره به اینکه بخش کندوان از پرآب ترین بخش ها با بیشترین سدها از ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی برخوردار است، تاکید کرد: باید تمامی هم و غم ما هدایت جوانان به سمت سرمایه گذاری و اشتغال در حوزه های دارای ظرفیت باشد.

مشایخی از حل مشکل اینترنت از طریق های وب در بیش از ۱۵۰ روستای میانه خبر داد و اضافه کرد: با استقرار ۱۲ دکل با کارگذاری انواع اپراتورها تعداد روستاهای برخوردار از اینترنت در سال جاری به بیش از ۲۰۰ روستا افزایش خواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار