خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

انقلاب اسلامی ایران بهترین بستر برای رشد و تعالی انسان‌ها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مهمترین هدف امام(ره) در تحقق انقلاب زمینه‌سازی برای ظهور بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران بهترین بستر برای رشد و تعالی انسان‌ها است و این امر از مهمترین عوامل ظهور است.
کد خبر: ۹۲۴۷۶۸۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

انقلاب اسلامی ایران بهترین بستر برای رشد و تعالی انسان‌هاسرهنگ علی اصغر فارسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تحقق انقلاب اسلامی در ایران یکی از بزرگ‌ترین تحولات دنیا را رقم زدند، اظهار داشت: آنچه که عظمت این انقلاب را بیشتر نمایان می‌کند این است که حکومت وابسته شاهنشاهی از پشتیبانی ابرقدرت‌های دنیا برخوردار بود و امام(ره) با تربیت انسان‌ها از نیمه خرداد ۱۳۴۲ پوشالی بودن ابرقدرت‌های دنیا را در برابر اراده خداوند در امداد از مردم انقلابی ایران به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف امام(ره) در تحقق انقلاب زمینه‌سازی برای ظهور بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران بهترین بستر برای رشد و تعالی انسان‌ها است و این امر از مهمترین عوامل ظهور است و مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح همین هدف پرقدرت را دنبال می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: بهترین عملکرد مسئولین زمانی محقق می‌شود که تفکر و عملکرد آنها در راستای این هدف و پرورش انسان‌های انقلابی برای تحقق ظهور باشد.

وی گفت: بعد از امام راحل، زمان‌هایی که مسئولین انقلابی و جهادی در رأس امور قرار گرفته‌اند تحقق این هدف با شدت و سرعت بیشتری دنبال شده است اما زمانی که افرادی با ‌تمایلات لیبرالیستی و متمایل به غرب در مستندهای قدرت قرار گرفته‌اید زمینه‌سازی ظهور با چالش‌هایی مواجه شده است هرچند با تدابیر امام راحل در ایجاد زیرساخت‌های مستحکم نظام این حرکت مقدس هیچ زمانی متوقف نشده است.

فارسی گف : امید است با تأسی به فرامین امام راحل و تبعیت از امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در فرج امام زمان(عج) تسریع ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار