امام جمعه خلیل آباد:

مکتب امام (ره) سرمایه ملت ایران است

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه مکتب امام (ره) یک ذخیره بسیار مهم و سرمایه ای برای ملت ایران است و با در دست داشتن این سرمایه توانسته اند در مقابل سنگین ترین خباثت ها بایستند، گفت: رسیدگی به محرومان، مردمی بودن و پرهیز از اشرافی گیری از توصیه های اصلی امام راحل به مسئولان بود.
کد خبر: ۹۲۴۵۱۵۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع برگزار شد، با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: مکتب، انقلاب و راه و روش امام راحل یک سرمایه بسیار مهمی است که به ما رسیده است.

وی با بیان اینکه مکتب امام (ره) یک ذخیره بسیار مهم و سرمایه ای برای ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ملت با در دست داشتن این سرمایه توانسته‌اند در مقابل سنگین ترین خباثت ها به ایستند و کمر خم نکند.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه اگر توانستیم اندیشه های امام راحل را جامعه عمل بپوشانیم موفق و پیروز بوده ایم، تصریح کرد: مکتب امام خمینی (ره) یک مجموعه کاملی از عقلانیت، معنویت و تدوین قانون اساسی است.

ناهیدی با اشاره به اینکه امام اهل ارتباط با خداوند و توجه به خدا و خشوع و ذکر بود و به کمک های الهی توجه ویژه ای داشت، اذعان کرد: مکتب امام مکتب فکر و خرد بود و جنبه عقلانیت داشت که نمونه های عقلانیت زیادی نظیر گزینش مردم سالاری بود.

وی با بیان اینکه امام راحل در همه مراحل به آرای مردم مراجعه داشتند و در عمل معتقد بودند که صاحب اصلی انقلاب مردم هستند، عنوان کرد: رسیدگی به محرومان و توصیه به مردمی بودن مسئولان و پرهیز از اشرافی گیری از توصیه های اصلی امام راحل بود.

خطیب جمعه خلیل آباد با اشاره به افتتاحیه مجلس یازدهم تشریح کرد: مجلس یازدهم باید از تجربه و پختگی لازم برخوردار باشد و بلوغ رشد و عقلانیت در این نهاد مقدس ساری و جاری است و مردم از مجلس یازدهم توقعات بیشتری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار