در گفتگو با بسیج عنوان شد:

روز قدس مظهر حمایت از ملت مظلوم فلسطین است

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان، روز جهانی قدس را از بزرگترین یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: این روز مظهر حمایت از ملت رنج‌کشیده و مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۶۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در حاشیه مسابقات قرآن ویژه خواهران شاغل سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد  به خبرنگار ما، گفت: روز جهانی قدس از بزرگترین یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان، افزود: گرچه به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، مراسم راهپیمایی میلیونی برای نکوداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون سال های گذشته برگزار نخواهد شد، ولی نباید این موضوع بهانه‌ای برای غفلت از این مناسبت شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرکرد، زنده نگه داشتن این روز را یک تکلیف همگانی دانست و ادامه داد: بنابراین در برهه کنونی مسئولیت رسانه‌های گروهی خطیر بوده و باید به واسطه تولید محتوای مناسب به استقبال این روز بروند و پیام نهفته در آن را به مخاطب انتقال دهند.

فتاحیان اظهارداشت: برای استفاده حداکثری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نسبت به زمان انجام این سخنرانی اطلاع‌رسانی کافی انجام گیرد، تا مردم انقلابی و ولایتمدار استان همانند اقشار مختلف مردم بتوانند از بیانات ایشان استفاده کرده و به کار ببرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، این روز را مظهر حمایت از ملت رنج‌کشیده و مظلوم فلسطین اشغالی دانست و اظهار کرد: از طرف دیگر این روز نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران اسلامی در موضوع فلسطین نیز به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است همزمان با ماه نزول قرآن مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل ناحیه مقاوت بسیج شهرکرد با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

شایان ذکر است؛  امسال ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)  سخنران ویژه روز جهانی قدس است که به صورت زنده از شبکه های رادیو و تلویزیونی داخلی و خارجی پخش می شود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار