اطلاعیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد:

تنها راه قدس شریف، مبارزه و مقاومت است

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با صدور اطلاعیه تأکید کرد: روز جهانی قدس، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۹۲۴۲۶۳۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل اطلاعیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس به شرح ذیل منتشر شد:

بسمه تعالی

"تنها راه قدس شريف، مبارزه و مقاومت است و ديگر راه ها، بي سرانجام و عقيم است." (مقام معظم رهبري)

ملت بزرگ ايران اسلامي روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نمي‌داند، چراکه صهيونيسم، حقيرتر از آن است كه نياز به اين‌ همه تجهيز باشد؛ بلكه روز قدس روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است.

باید تأکید داشت که «روز قدس و اهمیت راهبردی بزرگداشت هر چه باشکوه تر آن»، که برای نخستین بار توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با این رویکرد که وحدت عامل «قدرت» و توسعه یافتگی و تفرقه عامل «سستی دیانت» و عقب ماندگی است طرح و تبیین گردید، در طول بیش از سه دهه گذشته همواره به عنوان یکی از شاخص ها، محورها، ملاک ها و در حقیقت یکی از زمینه ها و پیش شرط های اصلی ایجاد وحدت در جهان اسلام شناخته شده است، که مسلمانان و امت بزرگ اسلام می بایست برای مقابله با پدیده شوم صهیونیسم جهانی و دفع و نابودی آثار و پیامدهای آن به عنوان عمده ترین مانع در پیش روی وحدت جهان اسلام، اهتمام ویژه نسبت به گرامیداشت این روز و محقق سازی اهداف و مقاصد بزرگ آن که از طریق برخورداری از رویکرد استراتژیکی نسبت به وحدت جهان اسلام و نگاه «مقابله گرایانه» و نه «سازش طلبانه» به صهیونیسم جهانی قابل تحقق خواهد بود، داشته باشند.

ملت فلسطين احساس كرده اند كه انتظار از دولت‌هاي قدرتمند، و نيز تنها چشم دوختن به كمك‌هاي دولتهاي عربي بي‌فايده است. آن‌ها درك كرده اند كه تمام قطعنامه‌هاي شوراي امنيت سازمان ملل براي محكوم كردن جنايات اسرائيل عليه مردم فلسطين، در زمان‌هاي مختلف و در ساليان دراز، فقط و فقط به خاطر مخالفت آمريكا و وتوي شيطان بزرگ به تصويب نهايي نمي‌رسد، لذا با دست خالي دست به قيام بزرگ انتفاضه زدند تا سرنوشت خويش را خود، به دست گيرند. در اين شرايط مردم جهان هم نمي‌خواهند تنها نظاره‌گر صحنه‌هاي كشتار و ترور مردمان بي‌سلاح فلسطيني باشند، بلكه آن‌ها هم مي‌خواهند نقش مهم خود را در حمايت از مردم فلسطين اِعمال كنند.

 البته مسلمانان وظيفه‌اي بالاتر دارند. بنابراين همه‌ي دلسوزان عالم به دنبال راه حل عملي براي پايان دادن به ريشه‌هاي ناامني در منطقه‌ي خاورميانه هستند. حضرت امام خميني رضوان الله تعالي، بر اساس بينش اسلامي و تأسّي به قرآن مجيد، راه را به همه‌ي آزادانديشان و صلح‌خواهان جهان نشان داده است.

41 سال از صدور پيام تاريخي امام خميني(ره) معمارکبير انقلاب اسلامي در سال 1358 مبني بر نام گذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس مي گذرد که آزادانديشان و عدالت خواهان درست کردار در سراسر جهان به ابتکار اعجازآميز امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان در محکوميت اشغالگري قدس شريف که نمادي از مظلوميت و اسارت در دست يک دولت سراسر نامشروع، جعلي و غاصب مي باشد به خيابان ها آمده و برائت خويش را از جنايات و تماميت خواهي هاي بين المللي  يک اقليت محدود، فرياد مي زنند و شاهديم که اين حضور معنادار هر ساله چون زلزله اي پايدار، پايه هاي عنکبوتي استبداد و استعمار را مي لرزاند و روح مقاومت را بر تن مجروح اين بقعه شريف اسلامي مي دمد.

اگر مردم مسلمان جهان در يك همايش عظيم جهاني در روز قدس، هر كدام ، بنابر توصيه‌ي حضرت امام خميني(ره)، يك سطل آب بريزند، اسرائيل را آب خواهد برد.

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار