مسئول بازرسی ناحیه کلات در نشست بصیرتی:

شمشیر تفکر غربگرایان در مقابل انقلاب اسلامی ایران کنده شده است

مسئول بازرسی ناحیه کلات با اشاره به سقوط و انحطاط تفکرات غربی گفت: شمشیر تفکر غربگرایان در مقابل انقلاب اسلامی ایران کنده شده است.
کد خبر: ۹۲۴۰۶۲۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد مرتضی نادمی در جلسه‌ بصیرتی در جمع پایوران سپاه ناحیه کلات با طرح سوالی عنوان نمود: آیا ایدئولوژی و تفکر غرب در مسیر سقوط قرار گرفته است؟ باید این گونه پاسخ داد که غرب زدگی در ایران سابقه دیرینه‌ی دارد و آن به دوران سلسله قاجار بر می گردد که اکثر سردمداران و مسئولین وقت آن زمان دلبسته و وابسته به غرب و تفکر غربی بودند و برای راضی نگه داشتن اربابان خودشان قسمت‌های از خاک ایران را با قرارداد‌های ننگین مختلف به کشور‌های غربی واگذار می‌نمودند و اما این واگذاری‌ها از طرف دشمن حساب شده و بر اساس جمع آوری اطلاعات این سرزمین‌ها قبل از دست رفتن بود در واقع ابتدا اطلاعات این سرزمین‌ها به سرقت می‌رفت و مقدمه جدایی را هم می‌نمودند و ما بررسی که می‌کنیم می‌بینیم بخش عمده این سرزمین ها‌ی از دست رفته حاصلخیز و دارای موقعیت‌های استراتژیک و منابع آب فراوان بودند.

سرگرد مرتضی نادمی در ادامه بیان داشت:  تفکر غرب و غربزدگی عامل پیشرفت و ترقی نمی‌باشد بلکه باعث انحطاط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... در جامعه می‌گردد و غرب پرستان راه پیشرفت را غربی کردن امور و ترویج زندگی و فرهنگ لیبرال سرمایه داری می‌دانند از جمله افرادی مثل میرزا ملکم خان وتقی زاده‌ها که فرنگی شدن راا ز فرق سر تا ناخن پا برای مردم ایران تجویز می‌کردند.

هادی سیاسی افزود: غرب گرایان پس از انقلاب هم در سطوح مختلف مدیریتی از جمله اقتصاد و سیاست خارجه نفوذ کردند و باعث لطمات جدی در حوزه‌های مختلف شدند و ما می‌بینم در طول چند سال گذشته تفکر نگاه به بیرون به غرب پرستی خسارات فراوانی به ایمان و باور مردم وارد آورد و با فرار به جلو و فرافکنی نظام مردم سالاری دینی را زیر سوال و عامل پس رفت وعقب ماندگی را دین گرایی مردم معرفی می‌کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف جمهوری اسلامی مرهون تفکر انقلابی و جهادی است و برعکس همه عقب نشینی‌ها و باخت‌ها از آثار نگاه به بیرون و تفکر غرب گرایی می‌باشد؛ و هم چنین در ادامه به اتفاقات و رخداد‌های که در سال گذشته حادث شده بود اشاره کرد از جمله پیروزی‌های گسترده محور مقاومت، هدف قرار دادن پهباد مدرن آمریکا وپایگاه عین الاسد، ناتوانی آمریکا و اروپا در مدیریت و کنترل ویروس کرونا و فروپاشی تفکر غرب و غرب‌پرستی را تسریع و به تبع آن عوامل آنان و تربیت یافتگان آنان در داخل هم در پستو‌های خودشان خزیده وچاقوی تهاجمشان نسبت به انقلاب اسلامی کند شده است

وی در پایان به اهمیت آب، نفت، اتم وموشک که از مولفه‌های استراتژیک قدرت ایران است اشاره نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها