فرمانده سپاه خلیل آباد خبر داد؛

توزیع ۲۱۰۰ بسته غذایی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خلیل آباد

فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه بالغ بر ۲۱۰۰ سبد غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیرین، پویش‌های مردمی، سپاه، ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره) و... در خلیل آباد توزیع شد، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در مرحله اول رزمایش موفق شد حداقل ۳ هزار سبد غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در خلیل آباد توزیع کند.
کد خبر: ۹۲۴۰۶۰۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
ابوالفضل فتوحی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات و کمک مومنانه در شهرستان خلیل آباد با همکاری کمیته امداد، بهزیستی، پویش‌های مردمی و سپاه خلیل آباد در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در مرحله اول رزمایش موفق شد حداقل ۳ هزار سبد غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کند، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم که همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان خلیل آباد برگزار شد بالغ بر ۲۱۰۰ سبد غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیرین، پویش‌های مردمی، سپاه، ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره) و دیگر نهاد‌ها تدارک دیده شد.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه در کنار این ۲۱۰۰ سبد ارزاق نیز بالغ بر ۱۲ هزار پرس اطعام با مشارکت کمیته امداد و پایگاه‌های بسیج در شب‌های احیاء طبخ و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد، تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، همدلی و مواسات هم زمان با عید سعید فطر در شهرستان خلیل آباد برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: پویش‌های مردمی، کمیته امداد، بهزیستی، کانون خادمیاران آستان قدس رضوی، خیرین، سپاه و… در شهرستان خلیل آباد مانند یک مشت محکمی برای رفع محرومیت در کنار یکدیگر قرار دارند و در یک راستا حرکت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار