خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

رزمایش کمک مومنانه در مسیر سیره امام مجتبی(ع) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امام حسن مجتبی(ع) مظهر ایثار و کرامت بود، گفت: امروز اجرای رزمایش کمک مومنانه در مسیر سیره امام مجتبی(ع) است.
کد خبر: ۹۲۴۰۲۸۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

رزمایش کمک مومنانه در مسیر سیره امام مجتبی(ع) استحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تبریک میلاد سراسر سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)  بیان داشت: امام مجتبی(ع) را از به آن دلیل کریم اهل بیت (ع) می‌نامند که اسوه کرامت و ایثار بود تا جایی که در طول عمر با برکت خود سه مرتبه تمام ثروت و دارایی خویش را بین نیازمندان تقسیم کرد.

وی با بیان اینکه امام حسن مجتبی(ع) مظهر ایثار و کرامت بود، افزود: امروز اجرای رزمایش کمک مومنانه در مسیر سیره امام مجتبی(ع) است چراکه پرتویی از ایثارگری و کریمت امام حسن مجتبی(ع) در جامعه امروز مسلمین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: امام حسن(ع) از سوی دیگر با صبر قهرمانانه و سیاست راهبردی خویش فضای جامعه را برای جهاد امام حسین(ع) در راستای حفظ اسلام ناب محمدی(ص) مهیا ساخت.

وی ادامه داد: به واقع امام مجتبی(ع) همان امام حسین(ع) در کربلاست و امام حسین(ع) همان امام مجتبی(ع) در جنگ با جبهه تزویر اموی است.

شیرزادی خاطرنشان کرد: اگر ولی امر جامعه مسلمین تنها و بدون حامی باشد صلح با دشمنان دین اسلام بر او تحمیل می‌شود چنانکه امام مجتبی(ع) صلح با معاویه را به عنوان یک تکلیف الهی پذیرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات