خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

ماه شعبان و رمضان بهترین فرصت برای کمک به آسیب‌دیدگان و نیازمندان

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه گفت: ماه شعبان و رمضان بهترین فرصت است که هر کس به اندازه توانش آسیب‌دیدگان اقتصادی و نیازمندان واقعی را کمک کند.
کد خبر: ۹۲۳۳۷۳۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

ماه شعبان و رمضان بهترین فرصت برای کمک به آسیب‌دیدگان و نیازمندان استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با بیان اینکه در روزهای آخر ماه شعبان هستیم، اظهار داشت: مراقب باشیم تا روزهای باقی مانده از ماه شعبان را غنیمت بشماریم، ماهی که منصوب به خاتم الانبیا(ص) است.

وی با اشاره به احادیث و روایاتی از اهل بیت (ع) گفت: از اعمال این ماه استغفار و توبه و دعا و مناجات به خصوص صلوات و مناجات شعبانیه و تلاوت قرآن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: انفاق و صدقه به خصوص در این روزها که درگیر ویروس کرونا هستیم از دیگر اعمالی است که در ماه شعبان به آن سفارش شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه تصریح کرد: ماه شعبان و رمضان بهترین فرصت است که هر کس به اندازه توانش آسیب‌دیدگان اقتصادی و نیازمندان واقعی را کمک کند.

شیرزادی با تأکید بر روزه‌داری در سه روز آخر ماه شعبان بیان داشت: امام رضا(ع) در این باره می‌فرمایند هرکس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگیرد و به ماه مبارک رمضان وصل کند خداوند متعال ثواب روزه دو ماه مبارک رمضان و شعبان را برای او می‌نویسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات