خبرهای داغ:
دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان همدان خبر داد

اجرای برنامه «نسیم مهر رضوی» در همدان

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان همدان گفت: همزمان با ایام نیمه شعبان و میلاد منجی بشریت حضرت مهدی (عج) برنامه «نسیم مهر رضوی» که در سراسر کشور طرح‌ریزی شده بود در همدان نیز اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۳۲۰۶۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷

اجرای برنامه «نسیم مهر رضوی» در همدانرضا مرتضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در شب میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) با توسل به امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) برنامه‌های فرهنگی متنوعی به همت شبکه جوانان رضوی استان همدان برگزار شد.

وی افزود: این برنامه‌ها با همت شبکه جوانان رضوی استان همدان با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان همدان و اجرای گروه سرود نورالمهدی و هیات رزمندگان اسلام استان همدان برگزار شد.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان همدان ابراز داشت: از جمله این برنامه‌ها حضور در جمع کادر درمانی و مدافعان سلامت بود که برای لحظه‌ای کوتاه موجب خرسندی و شادی عزیزان زحمتکش خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا اعم از پزشکان و پرستاران و عوامل اجرایی و بیماران بستری در بیمارستان بعثت شدیم.

وی ادامه داد: همزمان با ایام نیمه شعبان و میلاد منجی بشریت حضرت مهدی (عج) نیز برنامه «نسیم مهر رضوی» که در سراسر کشور طرح‌ریزی شده بود در همدان نیز اجرا شد.

مرتضایی ابراز داشت: همچنین با همت شبکه جوانان رضوی استان همدان و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان همدان و با همکاری بیمارستان سینا با همکاری بیمارستان سینا و هماهنگی ستاد مردمی مقابله با کرونا استان همدان اقدام به توزیع غذای حضرتی امام رضا(ع) و بسته‌های فرهنگی بین کادر درمانی و بیماران کرونای بیمارستان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار