خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

راه‌انداری کارگاه تولید لباس‌های مخصوص بیمارستان در بهار

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از افتتاح و راه‌اندازی کارگاه تولید لباس‌های مخصوص بیمارستان در بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۰۵۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

راه‌انداری کارگاه تولید لباس‌های مخصوص بیمارستان در بهارفاطمه کتابی‌اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: در راستای لبیک به سخنان رهبری در بحث دفاع بیولوژیک برای مقابله با ویروس کرونا کارگاه دوخت لباس‌های بیمارستانی در شهرسان بهار راه‌اندازی شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت راه‌اندازی و شروع به کار این کارگاه به محض ضدعفونی کارگاه خیاطی افتتاح کارگاه با حضور مسئولان شهرستانی، اعضای ستاد مردمی و خیرین سلامت و جهادگران شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار ابراز داشت: به فرموده رهبری این جنگ یک جنگ بیولوژیک است و با توجه به حساسیت موضوع، عدم قبول کمک از دشمن به‌عنوان یک راهبرد در مدیریت جنگ بیولوژیک است.

وی با بیان اینکه به آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی نیست زیرا ممکن است داروهایی را ارسال کنند که ویروس را در ایران شایع‌تر و یا ماندگار کند، گفت: باید با تقویت و تشکیل قرارگاه‌های بهداشتی به فرموده رهبری عمل کنیم.

کتابی‌اصل تصریح کرد: در راستای مقابله با این ویروس منحوس ما نیز به سهم خود با اقدامات پیشگیرانه و کمک هموطنان سهم کوچکی را در این جهاد ایفا می‌کنیم.

وی در ادامه به نقش بسزای جهادگران سلامت و بسیجیان اشاره کرد و گفت: جهادگران بسیجی شهرستان بهار با تمام قوا در دو شیفت در کارگاه اقدام به دوخت لباس‌های مختص بیمارستان‌های کرونا مثبت کرده‌اند واین تخمین زده شده است که روزانه حدود 15عدد لباس‌های مخصوص به دلیل ظرافت کار وسختی دوخت پارچه‌های مخصوص آماده تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار