خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

عملکرد کادر درمانی جهاد سلامت و ستودنی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن تقدیر از تمام کادر درمانی که حضوری ایثارگرانه در پیشگیری و مقابله با کرونا دارند، گفت: کادر درمانی با دوری از خانواده خود اقدام به جهاد سلامت کرده‌اند و عملکرد آنها ستودنی است.
کد خبر: ۹۲۲۶۵۰۲
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱

عملکرد کادر درمانی جهاد سلامت و ستودنی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثق در بازدید از ستاد مردمی مقابله با کرونا با بیان اینکه مشارکت مردم و توجه جدی به توصیه مسوولان اجرایی و کارشناسان بهداشتی راه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است، اظهار داشت: مردم باید شرایط فعلی را مورد توجه جدی قرار دهند و هرگونه توصیه و اطلاعیه های صادره اجرایی شود.

وی با مهم دانستن شکل‌گیری ستاد مردمی مقابله با ویروس کرونا در همدان بیان کرد: این ستاد با ایجاد کمیته‌های ۱۲ گانه همراهی خوبی در راستای پیشگیری از کرونا داشته و بازوی توانمندی برای متولیان اجرایی به شمار می‌رود.

امام جمعه همدان هم‌افزایی و انسجام بین فعالان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا را از اهداف اصلی ستاد مردمی پیشگیری از کرونا در سطح استان برشمرد و خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت بالقوه مردم کمک شایانی در پیشگیری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ستاد مردمی پیشگیری از کرونا در سطح شهرستان‌ها نیز شروع به فعالیت خواهد کرد، گفت: تاکنون همکاری خوبی با ستاد پیشگیری و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

شعبانی خاطرنشان کرد: از تمامی افراد و گروه‌هایی که پیرامون کرونا دغدغه دارند، می‌خواهیم به جای اقدام مستقل، با ستاد پیشگیری و نیز ستاد مردمی همکاری کنند تا با پرهیز از هرگونه موازی کاری، تاثیر بهتری را در این بخش شاهد باشیم.

امام جمعه همدان با تبریک فرا رسیدن سال جدید گفت: از تمامی کادر درمانی که حضوری ایثارگرانه در پیشگیری و مقابله با کرونا داشته و افراد مبتلا را مورد درمان قرار می دهند، قدردانی ویژه داریم.

وی افزود: کادر درمانی با دوری از خانواده خود اقدام به جهاد سلامت کرده‌اند و عملکرد آنها ستودنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار