خبرهای داغ:
گروه های خود جوش مردمی بسيج در قالب گروه جهادی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در گلپایگان، در پايش و مقابله با بیماری کرونا در کنار مردم قرار دارند.
کد خبر: ۹۲۲۵۷۱۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به  گزارش خبرگزاری بسيج از گلپایگان، «کووید 2019» مهماني ناخوانده اما چالشي كه گوشه گوشه جهان را درگير خود كرده است.حتي يانكي هاي آمريكايي كه خوشحالي خود را از ورود اين ويروس به بسياري از كشورها از جمله ايران ابراز مي كردند،امروز درگير اين بيماري واگيردار شده اند.چيزي كه در سكوت رسانه اي شبكه هاي غربي مخفي مانده بود امروز عيان شد و تكاپوي كتمان آن ديگر سودي براي مبتلايان ندارد.

اما در ايران فضا متفاوت است.سخت ترين شرايط هم كه پيش آيد،عنصري حقيقي اما با كاركردي افسانه اي  از دل مردم در كنار مردم در سختي ها و تنگناها قرار مي گيرد.آري بسيج به فرموده قطب نماي بصيرت نظام اسلامي امام خامنه اي حقيقتي شبيه افسانه هاست.

روزهاي اول  كه خبر شيوع بيماري  كه در كشور پيچيد برخي رسانه ها بر التهاب شرايط افزودند اما گروههاي جهادي كه رسانه اي جز عملكرد خدايي خود ندارند مانند تمام برهه هاي سخت ،التهاب فضا  را كاهش دادند.لباس رزم پوشيدند و به جنگ ويروس ناخوانده رفتند.

گروهي در ورودي هاي شهر پايش كرونا را شروع كردند.گروهي در ميان مردم مواد ضدعفوني به رايگان پخش كردند و گروهي از ساعت 21 تا 2 بعد از نيمه شب به  ضد عفونی کردن بازار، معابر،امامزاده ها و کوچه پس كوچه هاي شهر مي پرداختند،گويا ترس از ويروس در دل آنها جايي ندارد، و گروهي در حال تهيه بسته هاي معيشتي براي نيازمندان هستند و اين ميراثي است كه از نسل اول انقلاب به نسل چهارم و پنجم انقلاب وديعه داده شده است.

عماد علایی مسئول جهادگران بسيجي گروه «شهيدحاج قاسم سلیمانی قبل از آنكه از كارشان برايمان شرح دهد از خيرين و همياران طرح برايمان گفت از تحویل نزديك به 2000 لیتر ماده خالص آب ژاول  به صورت رایگان توسط «مهندس سید مرتضی حسینی» كه هم اكنون در راستاي ضد عفونی معابر ،بازار و اماكن مذهبي و حتي مجتمع هاي مسكوني توسط جهادگران در حال استفاده است  و بخشي از آن نيز در ورودي سقاخانه واقع در خيابان امام حسين(ع) به صورت رايگان و فله در اختيار مردم قرار مي گيرد.

سرهنگ پاسدار كريم اكبري هر شب با حضور در جمع جهادگران بسيجي از نزديك و ميداني صحنه را مديريت مي كند او  در تشريح این اقدام جهادی با حاضر شدن در جمع بچه های جهادی با تاکید بر اینکه این کار با همکاری شبکه بهداشت و درمان راهور،شهرداري و شركت گلپا شيمي  و بسيج جامعه پزشكي و نیروهای داوطلب هلال احمر صورت گرفته است، گفت: این گروه جهادی با هدف مقابله با ویروس کرونا در چنديم ماموريت متفاوت شامل ضدعفوني معابر،پايش وروديهاي شهرستان،آموزش ميداني و آموزش فضاي مجازي در كنار مردم تا ريشه كني كامل ويروس خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها