خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار كريم اكبري،برشي از اقدامات بسيج و گروههاي جهادي گلپايگان را در مقابله با كرونا ويروس تشريح نمود.
کد خبر: ۹۲۲۴۲۵۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸

سرهنگ پاسدار كريم اكبري در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در گلپایگان، اهم اقدامات فعاليت گروههاي جهادي و قسمتهاي مرتبط سپاه گلپايگان را در خصوص پايش و مقالبه با كرونا ويروس در سطح شهرستان تشريح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در ابتداي مصاحبه ضمن عرض تبریک اعیاد ماه با سعادت رجب خدمت مردم عزیز ايران اسلامي و آرزوی صحت و سلامت برای همه مردم و خدمت گزاران نظام مقدس اسلامي، نخستین گام پايش را تشكيل ستاد مقابله با كروناي ناحيه اي و تشكيل قرارگاه شفاي شهرستاني برشمرد.

وي ضمن اعلام آمادگی اجرای طرح مشترک وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج مستضعفین جهت غربالگری و شناسایی مبتلایان پرخطر ویروس کرونا در شهرستان بيان كرد: بسيج آمادگي غربالگري و شناسايي مبتلايان بصورت محله محور و هدایت و آموزش این بیماران و خانواده ها و در صورت نیاز معرفی به کادر پزشکی را از طريق بسيج جامعه پزشكي،گروههاي جهادي و بسيج سازندگي دارد.

فرمانده قرارگاه مقابله و پيشگري با كرونا در بسيج گلپايگان،اشراف اطلاعاتی روی مسائل حاشیه ای مربوط به بیماری کرونا و هماهنگی با دستگاههای امنیتی و قضایی شهرستان به ویژه در زمینه کنترل بازار  را از ديگر مأموريت هاي جهادي بسيج خواند و گفت: کمک به آموزش و آگاه سازی عمومی در راستای پیشگیری از ابتلا و رعایت بهداشت فردی و عمومی مي تواند گام موثري در امنيت اجتماعي و سلامت جامعه پديد آورد.

وي اجرای طرح پایش و کنترل مسافرین ورودی به شهرستان در دو محور خمین و موته با همکاری مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر شهرستان را از طرح هاي مشترك قرارگاه شفا خواند كه با كمك قرارگاه جهادي سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني در شهرستان در حال اجراست. 


سرهنگ پاسدار كريم اكبري مأموريت محوري گروهاي جهادي بسيج را  اجرای طرح ضدعفونی کردن اماکن عمومی، بازار، بقاع متبرکه و مساجد شهرستان  پمپهای بنزین و cng، مراکز پر تردد شهر و بلوک های مسکن مهر باهمکاری شهرداری،آتش نشاني،نيروي انتظامي با حضور موثر تراکتورداران شهرستان برشمرد كه در ساعات پاياني شب از ساعت 21 الي 2 بعد از نيمه شب با حضور 75 نفر در هر شب انجام مي شود.

فرمانده قرارگاه مقابله و پيشگري با كرونا در بسيج گلپايگان در پایان ضمن تشکر از همه خیرین خصوصاً مديريت شركت گلپاشيمي مهندس حسینی درخصوص تامین مایع ضد عفونی کننده پايه كلر و تراكتورداران و كشاورزان عزيز در خصوص واگذاري رايگان وسيله سمپاشي،از آحاد مردم فهیم و همراه گلپایگان درخواست كرد که موضوع کرونا را جدی بگیرند و ضمن رعایت بهداشت فردی و عمومی ، توسل تضرع و دعا را در این ماه عزیز را افزایش دهند و به متولیان امر هم دعا کنند تا به درستی وظایف خود در قبال خدمت به مردم را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها