توزیع۷۰۰ سبد غذایی در بین مددجویان چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: با مشارکت مؤسسه خیریه عترت بوتراب ۷۰۱ سبد غذایی در بین مددجویان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۲۴۲۳۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نصیر محمودی با اشاره به نقش مؤثر مؤسسات خیریه در کمک به نیازمندان مطرح کرد: این مؤسسات همواره در کنار نهادهای حمایتی در راستای رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان تلاش می‌کنند.

وی بابیان اینکه مؤسسات خیریه در زمینه تأمین هزینه‌های درمان، معیشت، تأمین جهیزیه، احداث مسکن و تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند فعالیت می‌کنند افزود: همچنین این مؤسسات در فواصل زمانی مختلف سبدهای غذایی تهیه در اختیار مددجویان قرار می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه عترت بوتراب از مؤسسات حامی ایتام و خانواده آن‌ها است گفت: ۱۰۸۷ فرزند یتیم تحت حمایت مؤسسه خیریه عترت بوتراب هستند.

محمودی احداث مسکن، حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان و تأمین هزینه‌های تحصیلی آن‌ها، کمک به توانمندسازی و اشتغال خانواده‌ها را ازجمله فعالیت‌های مؤسسه خیریه عترت بوتراب عنوان و بیان کرد: این مؤسسه خیریه با مشارکت کمیته امداد استان ۷۰۱ سبد کالا شامل مواد غذایی و کفش تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داده‌اند.

وی با اشاره به ثبت ۴۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین در سامانه اکرام ایتام کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در طرح اکرام «حمایت از فرزندان ایتام و محسنین» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ارسال عدد یک به شماره پیامک ۳۰۰۰۸۳۲۱ و ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام کنند و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار