خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

ملت ایران تردیدی در پیگیری آرمان‌های الهی انقلاب به خود راه نمی‌دهد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: پیام روشن راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن این است که آمریکا و ایادی او بدانند که ملت ایران همانگونه که در تاریخ پر افتخار انقلاب بارها بارها نشان داده است، نه از قدرت پوشالی آمریکا هراس به دل راه می‌دهد و نه تردیدی در پیگیری آرمان‌های الهی انقلاب و به‌کارگیری توان و ظرفیت‌های داخلی به خود راه می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۱۶۸۸۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

ملت ایران تردیدی در پیگیری آرمان‌های الهی انقلاب به خود راه می‌دهدامیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت:  ملت انقلابی ایران در حالی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که علی‎رغم توطئه‌ها و فشارهای استکبار بر بسیاری از مشکلات فائق آمده است.

وی افزود: امروز با گذشت چهل و یک سال از این معجزه تاریخی انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دوران جدیدی از حیات بالنده خود است، چشم امید دوستان و چشم طمع دشمنان همچنان در حال پایش و سنجش میزان پایبندی انقلاب، فرزندان انقلاب و رهروان آن به شعارهای اولیه از عدالت و حاکمیت مستضعفان گرفته تا استقلال آزادی جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: پیام روشن راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن این است که آمریکا و ایادی او بدانند که ملت ایران همانگونه که در تاریخ پر افتخار انقلاب بارها بارها نشان داده است، نه از قدرت پوشالی آمریکا هراس به دل راه می‌دهد و نه تردیدی در پیگیری آرمان‌های الهی انقلاب و به‌کارگیری توان و ظرفیت‌های داخلی به خود راه می‌دهد.

وی ادامه داد: به فضل و یاری الهی ملت رشید ایران ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام و رهبری فریادگر این حقیقت راستین خواهند بود و پر شور و باشکوه‌تر از گذشته در این راهپیمایی عظیم شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات