به مناسبت سالروز بیعت بختیاری ها با امام راحل برگزارشد؛

دیدار بختیاری ها بام ایران با امام جمعه شهرکرد

مراسم گرامیداشت سالروز بیعت بختیاری ها استان چهار محال وبختیاری با امام راحل و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۶۱۸۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت سالروز بیعت بختیاریها با امام خمینی رحمت الله علیه در20بهمن سال 1357 جمعی از سران وطوایف عشایر استان به همراه  سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و نیز فرمانده ناحیه عشایری استان با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

 در این مراسم باشکوه ومعنوی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ضمن تجلیل از مقام عشایر به عنوان ذخائر قابل اعتماد کشور بیان کردند:لحظاتی انسان آرامش دارد که در جمع  عشایر قهرمان حضور پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در جمع بسیجیان غیور بختیاری استان در سالروز بیعت بختیاریها با امام خمینی(ره) در ۲۰بهمن سال ۵۷ گفت: از دیرباز علقه و علاقه خاصی به بختیاریها دارم، عشایر مردمی پرتلاش و علاقمند به اسلام و انقلاب هستند.

امام جمعه شهرکرد افزود: سادگی، صداقت، کار جهادی و تولیدی، خدمت به معنای واقعی، ایمان راسخ توحیدی و ولایی از ویژگی های افتخار آفرین عشایر بختیاری ماست.

وی افزود: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که در این برهه زمانی خداوند به ما عطا کرده است و باید با مقاومت، وحدت و انتخاب درست و حضور موثر در انتخابات و حضور پر رنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاکر این نعمت بزرگ الهی باشیم .

در آغاز این دیدار صمیمانه و معنوی، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در با خیر مقدم گویی به عشایر حاضر در جلسه دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تجلیل از عشایر غیور و انقلابی استان ، آنها را پشتوانه ها ی قابل اعتماد نظام و انقلاب دانستند و پیرامون رشادتها و جانفشانی های شهدای استان بویژه شهدای مدافع حرم به ایراد سخن پرداخت.

سردار اکبری در سالروز بیعت بختیاریها استان چهار محال وبختیاری با امام خمینی (ره) گفت: عشایر بختیاری در طول تاریخ رشادت ها و از خودگذشتگی های زیادی داشتند و هرجایی نیاز به حضور پرشور بختیاری ها بود چه قبل ، حین و بعد پیروزی انقلاب اسلامی حضور موثر داشتند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  افزود: عشایر بختیاری همیشه بر بیعت خود با امام  راحل و انقلاب اسلامی  ثبت قدم می مانند و گواه آن تقدیم بیش از ۴۵۰ شهید بختیاری از استان است‌.  

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان  هم در حاشیه این دیدار گفت:بیست بهمن تداعی کننده میثاق جاودانه عشایر با انقلاب و آرمان های امام راحل و یاد آور دیدار تاریخی عشایر کشور با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال 1357 می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار