خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سیلی محکمی به دشمنان است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عرصه دیگری برای شکست دشمن است و مردم با این حضور سیلی محکمی به دشمنان خواهند زد.
کد خبر: ۹۲۱۵۰۲۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سیلی محکمی به دشمنان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مظاهر مجیدی در آیین بهره‌برداری از یک واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستای قره‌تگینی ملایر اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عرصه دیگری برای شکست دشمن است و مردم با این حضور سیلی محکمی به دشمنان خواهند زد.

وی بیان کرد: مردم ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید سیلی محکم‌تری بر دهان دشمنان بزنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: رهبر معظم انقلاب حضور مردم ایران در تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی را یوم الله خواندند و این امر نشان از حضور اثرگذار مردم در تمامی عرصه‌ها دارد.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و اظهار داشت: در مقاطع حساسی که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به کمک مردم داشت، مردم با جان و دل در صحنه وارد شدند و این حضور آنها همیشه کارگشا است.

*اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه دهه فجر در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز حضور حداکثری در انتخابات اسفند را وظیفه خطیر برای همه اقشار مردم دانست و گفت: ملت ایران امروز بیش از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند و همچنان از انقلاب دفاع کرده اند.

سرهنگ سیدجواد حسینی به نقش بارز و برجسته مردم در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ظهور انسان‌های بزرگی همچون سردار سلیمانی از ثمره‌های انقلاب است که شهادت سردار بزرگ اسلام موجی برای مقابله با استکبار و ایادی آن در جهان به راه انداخته است.

وی همچنین با اشاره به ایام مبارک دهه فجر و بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: این ایام فرصت مناسبی برای بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به شعار امسال دهه فجر «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» بیان کرد: در این ایام ۱۵۰ برنامه توسط سپاه ناحیه ملایر تدوین و در حال برگزاری است.

سرهنگ حسینی برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، غبارروبی گلزار شهدا و افتتاح هفت واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از سیل امسال را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات