فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

اجرای 150 برنامه طی دهه فجر در ملایر/ بروز و ظهور انسان‌های بزرگ الهی از ثمرات انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای 150 برنامه به‌مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۴۸۲۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

اجرای 150 برنامه طی دهه فجر در ملایر/ بروز و ظهور انسان‌های بزرگ الهی از ثمرات انقلاب اسلامی استسرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آیین افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی با اشاره به ایام دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر فرصتی است تا دستاوردهای عظیم انقلاب را برای جوانان بازگو کنیم.

وی با اشاره به شعار امسال دهه فجر«انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» افزود: ستاد بزرگداشت دهه فجر در ملایر برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که در این راستا کمیته بسیج به عنوان یکی از ارکان این ستاد، با مدیریت سپاه ناحیه 150 برنامه در دستور کار قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهید به صورت همزمان توسط کارکنان ناحیه و حوزه‌های بسیج، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویزیت رایگان از جمله برنامه‌های تدارک دیده سپاه ناحیه ملایر به مناسبت دهه فجر است.

وی با اشاره به شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» بیان کرد: مردم در طول انقلاب اسلامی نقش بارز و بسزایی داشتند.

حسینی اظهار داشت: بروز و ظهور انسان‌های بزرگ الهی نظیر «حاج قاسم سلیمانی» از ثمرات انقلاب اسلامی است که شهادت این شهید موجی در جهان برای مقابله با استکبار و ایادش به راه انداخته است.

وی افزود: مردم همگام با تحولات جامعه و دنیای امروز، حرکت خود را تسریع می‌کنند و بیشتر از هر زمان دیگری به صحنه آمده و کماکان از انقلاب خود دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات