خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند خبر داد

اجرای۴۰۰ عنوان برنامه طی دهه فجر در نهاوند / افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۸ پروژه در نهاوند

فرماندار نهاوند از اجرای بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در سطح شهرستان نهاوند طی دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۲۸۴۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸

اجرای۴۰۰ عنوان برنامه طی دهه فجر در نهاوند / افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۸ پروژه در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز چهل و یکمین بهار انقلاب اظهار داشت: ۸۸ پروژه با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان طی دهه فجر در نهاوند افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در سطح شهرستان در طول این ایام بیان کرد: اگر دستاوردهای کشور را در طول ۴۰ سالی که انقلاب به پیروزی رسیده است، با دوران قبل از انقلاب مقایسه کنیم به طور قطع دستاوردهای بزرگ و تحولات قابل ملاحظه و چشمگیری در کشور انجام شده است.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: ما هر چه از این دستاورد بزرگ داریم استقلال و آزادی است و این دستاورد بزرگ سنگ‌ بنای حماسه‌های بزرگ بعدی در کشور مانند حماسه حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و دیگر حماسه‌های بزرگ در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نیز مانند گذشته به طور قطع با تدبیرهای هوشمندانه مقام معظم رهبری و همکاری دولت و ملت همیشه در صحنه ایران این دوران سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و از این امتحان سربلند بیرون خواهیم آمد.

ناصری با بیان اینکه در شهرستان کارهای بزرگی انجام شده است که نشان از هماهنگی و همدلی بین دستگاه‌ها است، ادامه داد: در بخش کشاورزی طرح‌های خوبی اجرا شده است و احداث شهرک گلخانه ای نهاوند باعث ایجاد اشتغال برای جوانان زیادی خواهد شد که اقدام بسیار بزرگی بوده است.

وی اضافه کرد: در حوزه بنیاد مسکن از ۷۱۵ میلیارد تومان اعتبار کل استان که برای خسارت سیل اختصاص یافته بود بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان سهم نهاوند است.

فرماندار‌نهاوند افزود: همچنین در بخش گردشگری و ساماندهی سراب‌ها اقدامات خوبی انجام شده است و باعث شکوفا شدن این ظرفیت عظیم شده است.

وی عنوان کرد : در دهه فجر فاز دوم ساماندهی روشنایی سراب‌های گیان و گاماسیاب کلنگ زنی‌ می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات