خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

پیشرفت‌ ما در گرو اسلام، ولایت و حضور مردم در صحنه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: اعتقاد ما بر این است که با توجه به ذخیره‌های ارزشمندی که داریم، می‌توانیم به بهترین شکل ممکن جمهوری اسلامی را پیش ببریم، البته باید فعالیت کنیم و به سختی بکوشیم و دشمن‌شناس باشیم و بدانیم پیشرفت‌های ما در گرو اسلام، ولایت و حضور مردم در صحنه بوده است.
کد خبر: ۹۲۱۲۷۹۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷

پیشرفت‌ ما در گرو اسلام، ولایت و حضور مردم در صحنه بوده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت در آئین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه ریحانه النبی اظهار داشت: امروز ما در حالی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که رویارویی جهان کفر و استکبار و صهیونیسم منطقه با انقلاب اسلامی به حد اعلای خود رسیده است.

وی گفت: دشمن استکباری ما در این مدت به دنبال شکست دادن انقلاب ما بود و توطئه‌های گوناگونی را رقم زدن اما به حول قوه الهی و هدایت‌های رهبر انقلاب و حضور مردم در صحنه تمام توطئه‌ها نقش بر آب شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: امروز دور هم جمع شدیم که استقلال خود را جشن بگیریم، امروز گرد هم آمده‌ایم که آزادی خود را جشن بگیریم، امروز آمده‌ایم که بگوییم همه ملت آماده هستند برای ادامه جمهوری اسلامی جان عزیز خود را فدا کنند.

وی ادامه داد: راه کاملا مشخص است و ما در ادامه راه باید مثل گذشته با تبعیت از ولایت فقیه و حضور در صحنه مسیر انقلاب را ادامه دهیم.

آزادبخت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما دستاوردهای زیادی داشته است، گفت: امروز اگر می‌بینیم در مراسم ما قرآن تلاوت می‌شود و قرآن مرجع اصلی کارایی ما است بزرگ‌ترین دستاورد است، اگر در انقلاب قوانین اسلام عزیز جاری و ساری می‌شود و اگر این توفیق را داریم از بهترین فرد دنیا مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنیم رمز پیروزی ماست.

وی ابراز داشت: راه مشخص است، دستورات دین، تبعیت از ولایت و حضور مردم در صحنه راه پیشرفت ما است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما با حجاب خود و در دست داشتن قرآن و پرچم اعلام کردید که با تبعیت از قرآن و حفظ حجاب و آمادگی برای شهادت راهمان را پیش می‌بریم و دشمن را ناکام می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه ما اتفاقات بسیار برجسته‌ای را شاهد بوده‌ایم به شهادت سردار دل‌ها، سپهبد «سلیمانی» اشاره کرد و گفت: شهادت سردار «سلیمانی» خود یک انقلاب و رستاخیز بود؛ دشمن فکر می‌کرد اگر سردار «سلیمانی» را به شهادت برساند به اهدافش رسیده است اما زمانی که ۲۵ میلیون نفر در تشییع جنازه این شهید بزرگوار شرکت کردند فهمید چه اشتباه فاحشی را انجام داده است.

آزادبخت تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که با توجه به ذخیره‌های ارزشمندی که داریم، می‌توانیم به بهترین شکل ممکن جمهوری اسلامی را پیش ببریم، البته باید فعالیت کنیم و به سختی بکوشیم و دشمن‌شناس باشیم و بدانیم پیشرفت‌های ما در گرو اسلام، ولایت و حضور مردم در صحنه بوده است.

وی ادامه داد: مردم به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام داده‌اند، دانش‌آموزان عزیز ما که از پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن نقش ویژه و برجسته‌ای داشتند همچنان در صحنه هستند و این باعث دلگرمی ما و ناامیدی دشمنان است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات کار بسیار مهم و برجسته‌ای است که همه وظیفه داریم هر کس در جایگاه خود نقش ایفا کند.

وی اضافه کرد: کسانی که مسئولیت برگزاری انتخابات را برعهده دارند باید بی طرف باشند و در امنیت کامل بستر را برای حضور مردم مهیا کنند که این مهم در استان وجود دارد.

آزادبخت با بیان اینکه استانداری به عنوان متولی برگزاری انتخابات با بی طرفی تمام با امنیتی مثال زدنی و بسترسازی مناسب آماده است که انتخاباتی در طراز جمهوری اسلامی برگزار کند، گفت: اصل، حضور مردم است و عدم حضور مردم خواست دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم است و مردم باید با حضور همه جانبه خود دشمن را ناامید کنند، عنوان کرد: دشمن می‌داند تا زمانی که مردم در صحنه هستند راه به جایی نمی‌برد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: ما مردم را صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمت خود می‌دانیم و با حضور پرشور مردم این اقدام انقلابی پرشور انجام می‌گیرد؛ ما قادر هستیم و می‌توانیم دشمن را وادار به عقب نشینی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات