خبرهای داغ:
مسئول واحد حوزه هنری استان همدان خبر داد

فراخوان سی و یکمین جشنواره‌ سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان

مسئول واحد حوزه هنری استان همدان گفت: سی و یکمین جشنواره‌ سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان از بهمن ماه امسال در دو بخش آزاد و ویژه کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۲۱۱۸۲۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸

فراخوان سی و یکمین جشنواره‌ سالانه ادبی حوزه هنری استان همدانمریم زندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سی و یکمین جشنواره‌ سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان از بهمن ماه امسال در دو بخش آزاد  و ویژه کار خود را آغاز کرد.

وی گفت: با توجه به شهادت جانسوز فرمانده رشید سپاه قدس انقلاب اسلامی در 13 دی ماه سال جاری، موضوع ویژه این فراخوان شامل «شعر و داستان»­ با محوریت «شهید سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی» است.

مسئول واحد حوزه هنری استان همدان با اشاره به بخش شعر و داستان سی و یکمین جشنواره‌ سالانه ادبی حوزه هنری  استان همدان افزود: بخش شعر شامل شعرهای کلاسیک، سپید، کودک و نوجوان و بخش داستان شامل بزرگسال، کودک و نوجوان می شود که تعداد آثار مورد پذیرش در بخش شعر حد اکثر 5 اثر و داستان حد اکثر 3 اثر تعیین شده است.

وی زمان ارسال آثار را تا 15 اسفند ماه امسال اعلام کرد و گفت: جوایز در بخش ویژه 5 میلیون ریال، در بخش آزاد برگزیده 4 میلیون ریال  و تقدیری 3 میلیون ریال می باشد که در هفته هنر انقلاب  از منتخبین تجلیل می شود.

زندی با بیان اینکه جشن سالانه شرایط سنی ندارد و کلیّه شاعران و نویسندگان استان همدان می ‌توانند در این مسابقه شرکت کنند تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به دفتر آفرینش‌ های ادبی حوزه هنری استان همدان واقع در خیابان شریعتی- روبه‌روی بانک صادرات مرکزی- بن‌بست زرین تحویل دهند یا به ایمیل  info@arthamadan.ir ( با ذکر عنوان جشنواره‌ی سالانه‌ ادبی 98) ارسال کنند.

وی تصریح کرد: دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در کتاب، مجله، فضای مجازی و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات