خبرهای داغ:
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان خبر داد
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان از برگزاری کارگاه تخصصی رمان دینی با حضور ابراهیم اکبری دیزگاه و علی‌اصغر عزتی پاک در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۶۱۴۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

برگزاری کارگاه تخصصی رمان دینی با حضور اساتید برجسته کشوری در همدانمریم زندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: کارگاه تخصصی «چیستی رمان دینی» با حضور ابراهیم اکبری دیزگاه و علی اصغر عزتی پاک،  نهم آبان ماه امسال در حوزه هنری همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نشست که با حضور اساتید مجرب کشوری و اعضای کارگاه‌های داستان پیشرفته و خانه رمان حوزه هنری همدان برگزار می‌شود، به بررسیِ جایگاه و چیستی رمان دینی، ابعاد و مختصات آن پرداخته خواهد شد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان شاخه‌های مختلف ادبی به ویژه رمان را از تاثیرگذارترین بخش های فرهنگی در جامعه دانست و تصریح کرد: از آنجایی که رمان مفاهیم عمیقی را در ضمیر ناخودآگاه مخاطب در قالب یک داستان جذاب القا می‌کند، نیاز است در جامعه اسلامی رمان‌هایی مبنی بر مفاهیم دینی، ارزشی، اخلاقی و اجتماعی تالیف و منتشر شود.

وی علی اصغر عزتی پاک را از رمان‌نویسان و داستان‌نویسان برجسته کشور با جوایز ادبی متعدد خواند و افزود:  باغ‌های همیشه بهار، آواز بلند، باغ کیانوش، زود برمی‌گردیم، از جمله رمان‌های چاپ شده از وی است.

زندی همچنین ابراهیم اکبری دیزگاه را از نویسندگان، پژوهشگران ادبی دینی فعال، متعهد و ارزشی کشور دانست و اظهار داشت: وی تالیف بیش از هفت عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبی را در کارنامه خود دارد که از معروف ترین آنها می توان به «برکت» و «شاه‌کشی» اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات