خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

عملیات انتقام جویانه سپاه گام اول انتقام سخت بود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به عملیات غرورآفرین سپاه در انتقام خون سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» گفت: این عملیات گام اول انتقام سخت ایران است و انتقام اصلی خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه و ضعف و اضمحلال سلطه جهانی او است.
کد خبر: ۹۲۰۶۷۲۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

عملیات انتقام جویانه سپاه، گام اول انتقام سخت بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری، در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در تیپ انصارالحسین(ع) با تسلیت شهادت این سردار آسمانی و تبریک عملیات غرورآفرین سپاه در انتقام خون این شهید والامقام اظهار داشت: این عملیات گام اول انتقام سخت ایران است و انتقام اصلی خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه و ضعف و اضمحلال سلطه جهانی او است.

وی گفت: سپاه اسلام دل خانواده‌های شهدا و ملت داغدار ایران را شاد کرد، البته ما معتقد هستیم که طبق آیه «و ما رمیت اذ رمیت»، خدا تیر ایران را به هدف زده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به تشییع بی‌نظیر و حیرت‌آور سردار شهید «سلیمانی» خاطرنشان کرد: راز عزت الهی این مرد آسمانی طبق گفته خودش نسبت‌یابی او با انقلاب اسلامی و رابطه قلبی با ولایت و ولایتمداری این سردار پرافتخار بود.

وی افزود: در این ضایعه همه اقشار از همه سلیقه‌ها و حتی کسانی که سردار را نمی‌شناختند اندوهگین شدند و این معجزه زمانی رخ می‌دهد که قلب امام عصر(عج) جریحه‌دار شده باشد.

نظیری بیان داشت: وظیفه اصلی ما و خونخواهان سردار شهید «سلیمانی» پیام‌رسانی قیام سیدالشهدا(ع) و پیام و مکتب سردار شهید است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب ما شاهد افول قدرت‌های مستکبر عالم خواهیم بود و این امر به دست انقلاب اسلامی انجام خواهد شد، بنابراین ما باید نقش خود را در این رسالت سنگین شناخته و ایفا کنیم.

در این برنامه همچنین مداحان اهل بیت (ع) به ذکر مصیبت پرداخته و شرکت کنندگان، به نوحه و سینه‌زنی در سوگ ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» پرداختند.

عملیات انتقام جویانه سپاه گام اول انتقام سخت بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار