خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تاکید کرد:

توجه به طرح شهید بهنام محمدی و امیدان در مدارس هدف

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان گفت: با توجه به اهمیت کار تربیتی باید به طرح‌های امیدان و شهید بهنام محمدی در مدارس هدف توجه ویژه شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۶۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار یوسفعلی طاهری در دیدار با فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده در موضوعات مختلف بسیج دانش آموزی با تاکید بر توجه به طرح‌های ابلاغی سازمان بویژه طرح شهید بهنام محمدی اظهار کرد: باید در این طرح به تحقق اهداف آن که ایجاد ارتباط بین مدرسه و مسجد و خانواده است توجه ویژه شود.
وی با بیان اینکه این طرح مورد رضایت آموزش و پرورش و مدارس و خانواده هاست گفت: باید دقت شود که سرگروه‌ها در این طرح حضور داشته و برنامه‌ها با توجه به ابلاغیات سازمان انجام شود.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با تاکید بر حضور دانش آموزان در مساجد و ارتباط با خانواده‌های آنان و اطلاع از این طرح افزود: این طرح در راستای تربیت افزایی دانش آموزان در کنار کسب مهارت و علم اندوزی است و باید همه مورد دقت باشد.
وی به طرح امیدان نیز اشاره کرد و بر توجه به این طرح و رصد برنامه‌های آن توسط حوزه تاکید کرد.
در این دیدار علی احمدی نیز به ارائه گزارشی از طرح‌های امیدان و شهید بهنام محمدی پرداخت و بر بر طرف نمودن مشکلات و موانع این طرح در راستای تحقق اهداف آن تاکید کرد و افزود: حوزه بسیج دانش آموزی تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف این برنامه‌ها به کار گرفته و باید قرارگاه شهرستانی و اعضا آن نیز در این مسیر به وظایف خود عمل کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها