خبرهای داغ:
سردار اهوازیان یکی از فرماندهان قرارگاه نصرت تاکید کرد؛

حراست از آرمان های شهدا وظیفه ای دینی و اسلامی است+عکس

سردار اهوازیان در یادواره شهدای بهداشت و درمان استان سمنان گفت: شهدا نیاز به تکریم ندارند اما حراست از آرمان های شهدا وظیفه ای دینی و اسلامی است
کد خبر: ۹۱۹۷۷۰۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان،  سردار عبدالفتاح اهوازیان یکی از فرماندهان قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس در یادواره 96 شهید بهداشت و درمان استان سمنان که به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه قائم آل محمد و با همکاری دانشگاه علوم پزشگی استان سمنان در سالن همایش‌های موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد، با اشاره بر اهمیت تکریم خانواده‌های شهدا که رسالتی مهم برای مسئولین و مردم است، گفت: باید فداکاری‌های رزمندگان اسلام به نسل جوان منتقل شود و این جان‌فشانی‌ها به‌خصوص در حوزه رزمندگان بهداشت و درمان بسیار شنیدنی و تأثیرگذار برای نسل جوان هستند
وی به بیان خاطراتی از شهید علی هاشمیان، شهید شاخص بهداشت و درمان پرداخت و افزود: شهید هاشمیان یک جوان مومن و انقلابی بود که دینداری و خلاقیت را می توان از ویژگی های بارز ایشان دانست
وی با اشاره بر اینکه نباید از شهدا فاصله بگیریم و این فاصله منجر به رخداد بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها می‌شود گفت: فاصله و جدایی از شهدا خیانتی بزرگ به ملت ایران است.
وی افزود: شهدا و رزمندگان حوزه بهداشت و درمان تنها در هشت سال دفاع مقدس انجام‌وظیفه نکردند بلکه از آغاز انقلاب تا دفاع از کشور همواره در خط نخست خدمت به انقلاب و اسلامی بوده و هستند.
یکی از فرماندهان قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس بابیان اینکه حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی وظیفه همگان است، گفت: شهدا نیازی به عزاداری‌ها و تکریم ما ندارند، اما باید دانست که حراست از آرمان‌های شهدا رسالت و وظیفه‌ای دینی و اسلامی است.
وی افزود: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲۴۰ هزار شهید توانست دو سوم ارتش جهان را شکست دهد
وی افزود: دشمنان در سال‌های اخیر با درایت سربازان ولایی اسلام به‌زانو درآمده‌اند و امروز باید بیش از هرزمانی هوشیار بود.
این روایتگر دفاع مقدس بابیان اینکه دشمنان هرروز دنبال فتنه‌ای جدید هستند که مثال آن پدید آوردن داعش بود که ۵۸ درصد خاک عراق را در تصرف داشت، تأکید کرد: جبهه مقاومت نشان داد که در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده است.
اهوازیان بیان کرد: جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در دهه‌های گذشته برای حراست از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر بود لذا باید از این دستاورد‌ها حراست کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها