خبرهای داغ:

تشکیل حلقه های صالحین و برگزاری دوره آموزشی گیاهان دارویی در لالی

کلاس حلقه های صالحین پایگاه های شهیدان نادر جمالپور و سیاوش جهانگیری تشکیل شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۴۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از لالی به همت حوزه شهری شهید رجایی شهرستان لالی جمعی از بسیجیان پایگاه های شهیدان جمالپور و جهانگیری در محل مساجد شهرستان گرد هم آمده و در قالب حلقه های صالحین کلاس های مذهبی تشکیل دادند.
 
در این حلقه ها سرگروه‌ های مجرب و فرهیخته به معرفی،تبلیغ دین و روشنگری آن پرداختند.
کارگاه مبارزه با مواد مخدر برگزار شد
 
به منظور مبارزه با مواد مخدر و آگاهی مردم از معضل خطرناک اعتیاد کار گاه  پیشگیری و حلقه های مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.
 
همچنین کارگاه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد توسط حوزه شهری شهید رجایی و با حضور برادر پاسدار کریمی برای بسیجیان جوان در شهرستان لالی برگزار شد.
 
این دوره در قالب طرح های مختلف از جمله طرح آموزش خانواده، طرح پیشگیری از اعتیاد و.. برگزار شد که در همه این برنامه ها خانواده ها کنار بسیج هستند.
 
لازم به ذکر است بحث پیشگری از آسیب های اجتماعی موضوع و مقوله بسیار جدی می باشد که در این راستا با کمک سازمان های مختلف برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد.
 
         علاوه بر دوره های فوق توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان لالی دوره آموزشی گیاهان دارویی برگزار شد .
 
در طبیعت گیاهان بسیاری وجود دارد که با خواص بی‌ نظیر خود می‌توانند بدن را از بیماری‌ های مختلف دور کنند و دمنوش‌ های این گیاهان در روزهای سرد سال به بدن کمک بسیاری می‌کنند.
 
بر همین اساس، به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی شهرستان لالی کلاس نظری و عملی گیاه شناسی و کاربرد گیاهان دارویی برای بسیجیان بخش حتی برگزار شد.
 
خواهر احمدی کارشناس گیاهان دارویی این شهرستان به مدت ۸ ساعت شرکت کنندگان در این کلاس ها را از نحوه پرورش و کاربرد گیاهانی همچون آویشن، پونه،نعنا و به لیمو آشنا کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها