خبرهای داغ:
مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان:

طرحی با عنوان نهضت مسئله محوری در بسیج دانشجویی آغاز به کار کرده است

مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان: بسیج دانشجویی اخیرا طرحی با عنوان نهضت مسئله‌محوری و نقش‌آفرینی تخصصی را کلید زده است که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کردند.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۰۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مقصود درودی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی (مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان) در برنامه ثریا با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی در حوزه‌های مختلف گفت: بسیج دانشجویی اخیرا طرحی با عنوان نهضت مسئله‌محوری و نقش‌آفرینی تخصصی را کلید زده است که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کردند.
وی افزود: بسیج دانشجویی با این طرح که اخیرا با حضور ۴ هزار ۵۰۰ دانشجویی بسیجی آغاز شد با استفاده از هسته‌های دانش بنیان، مسئله محور و خودجوش مسائل را پیگیری می‌کند و مشکلات مردم و کشور را از طریق علمی و از طریق دانش بنیان بودن بررسی خواهد کرد.
درودی گفت: تاکنون یک مجموعه کتاب پنج جلدی نیز در این راستا چاپ شده که در آن به تجربیات موفق بسیج دانشجویی و دیگر تشکل‌ها پرداخته شده است.
مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: بسیج دانشجویی در بحث گفتمان سازی و مطالبه گری نیز مباحثی مانند مالیات، بهداشت، برجام و... را بررسی کرده و پژوهشگاه‌هایی در دانشگاه‌های مختلف ایجاد شده که این مباحث را به صورت علمی بررسی می‌کند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سامانه کندو توسط بسیج دانشجویی ایجاد شده و مردم در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به این سامانه مشکلات استان خود را مطرح کنند و مطمئناً بسیج دانشجویی پیگیر حل این مشکلات خواهد شد و امیدواریم نهاد‌های دیگر نیز کمک کنند و از پتانسیل بسیج دانشجویی برای حل مسائل کشور استفاده کنند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها