خبرهای داغ:

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج طلاب سپاه استان سمنان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج طلاب سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۱۷۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، این مراسم با حضور حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان، حجت الاسلام تدین مدیرکل اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام رستمیان مدیر حوزه های علمیه برادران، حجت الاسلام زاهدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان و جمعی از مدیران، کارکنان و روحانیون سپاه و حوزه علمیه برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام رستمیان مدیر حوزه های علمیه استان سمنان با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) در زمان تشکیل بسیج طلاب گفت : انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری شما طلاب و روحانیون است و مسئولین با پشتوانه شما می توانند به تمام تشنگان حقیقت و صداقت اثبات کنند که بدون آمریکا میتوان به زندگی مسالمت آمیز توام با صلح و آزادی رسید.
وی با بیان اینکه حضور شما طلاب و روحانیون در صحنه های مختلف موجب می شود ریشه ضد انقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع گردد افزود : انقلاب و بسیج جهانی است و روحانیون امانتدار این انقلاب هستند و مسئولیتشان در حال حاضر سنگین است که باید از این امانت به خوبی پاسداری کنند.
گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام سید هادی موسوی به عنوان مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان معارفه و از زحمات حجت الاسلام هادی ابراهیمی نیز تقدیر به عمل آمد و ایشان در سمت معاونت سیاسی سپاه استان سمنان مشغول به خدمت شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها