خبرهای داغ:

مسئول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی قم معرفی شد

طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، «ابوالفضل چهره نما» به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۸۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) سرهنگ «ابوالفضل چهره نما» به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان معرفی شد.

دکتر «محمدرضا قدیر» رییس دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی در  مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی قم با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته، به اهمیت نقش روحیه و تفکر بسیج اشاره کرد و ابراز داشت: بسیج یک فرهنگ است که در راستای ارتقا این فرهنگ باید تلاش کرد و نباید تصور کنیم که بسیج محدود به یک گروه خاص می‌شود، چرا که بسیج متعلق به همه مردم بوده و فرهنگ بسیجی در تمامی جامعه باید نهادینه شود.

وی همچنین به برگزاری اردو‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: این طرح به عنوان یک اقدام عملی برای گسترش فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه مطرح است که توانسته اقدامات ارزشمند و گسترده‌ای را در توسعه این امر مهم انجام دهد.
 
مسئول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی قم معرفی شد

سرهنگ مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) نیز در این مراسم گفت: توجه به ظرفیت‌های موجود باید در دستور کار بسیج جامعه پزشکی قرار گیرد تا بتوان خدمات رسانی گسترده در جامعه ایجاد کرد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: توجه به این بیانیه باید در دستور کار باشد و باید بسیج جامعه پزشکی در توسعه سبک زندگی اسلامی و امر سلامت که مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب است، از ظرفیت نخبگان بسیجی استفاده کند.

کبیری پور تاکید کرد: معرفی دستاورد‌های بسیج در حوزه پزشکی امر مهمی بوده که نباید بسیج جامعه پزشکی از آن غافل شود و این امر در خنثی سازی توطئه‌های دشمن نیز موثر است.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا عظیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: دکتر قدیر به عنوان فرد موسس در تاسیس بسیج جامعه پزشکی بوده است که این نشان دهنده عمق نگاه راهبردی وی می باشد.

وی بیان داشت: توجه به هم افزایی در اقشار بسیج بسیار مهم است که باید از آن استفاده و در توسعه هیات‌های اندیشه ورز کوشید.

سرهنگ رضایی مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی استان قم نیز اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲ کانون فعال در بسیج جامعه پزشکی استان قم در حال خدمات رسانی هستند و در راستای اجرای طرح شهید رهنمون نیز تلاش کرده ایم تا بتوانیم در توسعه این موضوع بکوشیم.

وی بیان داشت: سال ۹۶ تنها دو تیم در راستای خدمات رسانی پزشکی به مردم در مناطق محروم فعال بودند که امروزه این تعداد به ۲۵ تیم فعال رسیده است و هر ماه با حضور در مناطق محروم در حال تلاش هستند.

در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ رضایی قدردانی و سرهنگ ابوالفضل چهره نما به عنوان رئیس جدید بسیج جامعه پزشکی استان قم منصوب شد.
ارسال نظرات